فروش اقساطی خودروهای جک

فروش اقساطی خودروهای جک آغاز شد

شنبه - 23 شهریور 1398

پیشرانه- فروش اقساطی خودروهای جک که توسط کرمان موتور عرضه می‌شود صبح امروز آغاز شد.

پیشرانه- فروش اقساطی خودروهای جک که توسط کرمان موتور عرضه می‌شود صبح امروز آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» کرمان موتور در شرایط جدید خود ۲ خودرو جک S3 و J4 را به‌صورت اقساطی و با پیش‌پرداخت متنوع عرضه می‌کند.

همچنین کرمان موتور اعلام کرده است در طرح فروش اقساطی خودروهای جک اقساط به‌صورت ۳ ماه یک بار محاسبه‌شده و تاریخ چک نخست نیز ۲۵ آذرماه سال جاری خواهد بود.

جک S3

قیمت این خودرو از سوی کرمان موتور ۲۱۰ میلیون تومان تعیین‌شده است که خریداران می‌توانند با پرداخت ۱۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یا ۱۰۵ میلیون تومان و یا ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان این خودرو را به صورت اقساطی خریداری کنند.

کرمان موتور اعلام کرده است در صورت پرداخت ۱۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و یا ۱۰۵ میلیون تومانی خریداران می‌توانند تعداد اقساط را از ۱۲ تا ۴۸ تغییر دهند. اما در صورتی که خریدار ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازد تعداد اقساط تنها بین ۱۲ تا ۳۶ ماه متغیر خواهد بود. زمان تحویل این خودروها ۳۰ روز کاری تعیین و مبلغ بیمه نیز به اقساط اضافه‌شده است.

جک J4

قیمت این خودرو از سوی کرمان موتور ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین‌شده است که خریداران می‌توانند با پرداخت ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یا ۷۵ میلیون تومان و یا ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان این خودرو را به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

کرمان موتور اعلام کرده است در صورت پرداخت ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و یا ۷۵ میلیون تومانی خریداران می‌توانند تعداد اقساط را از ۱۲ تا ۴۸ تغییر دهند. اما در صورتی که خریدار ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازد تعداد اقساط تنها بین ۱۲ تا ۳۶ ماه متغیر خواهد بود. زمان تحویل این خودروها ۳۰ روز کاری تعیین و مبلغ بیمه نیز به اقساط اضافه‌شده است.

جداول اعلام‌شده از سوی کرمان موتور در طرح فروش اقساطی خودروهای جک به شرح زیر است:

جدول فروش اقساطی جک J4

جدول فروش اقساطی جک S3

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟