قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک

قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد

یکشنبه - 19 بهمن 1399

پیشرانه- قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک که از سوی گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان جایگزین تعهدات انجام‌نشده ساندرو اتوماتیک و ساندرو استپ وی انتخاب‌شده بود اعلام شد.

پیشرانه- قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک که از سوی گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان جایگزین تعهدات انجام‌نشده ساندرو اتوماتیک و ساندرو استپ وی انتخاب‌شده بود اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» کوییک پلاس اتوماتیک طی سال اخیر پیش‌فروش نشده است و تنها ویژه مشتریانی است که موفق به دریافت تعهدات رنو ساندرو اتوماتیک و ساندرواستپ وی نشده‌اند.

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است قیمت خودرو کوییک پلاس اتوماتیک را ۲۳۲ میلیون و ۶۷۲ هزار تومان تعیین کرده است.

گفتنی است کوییک پلاس اتوماتیک از گیربکس اتوماتیک CVT با برند پانچ بهره می‌برد.

گفتنی است سایپا پیش‌تر نیز کوییک پلاس اتوماتیک را به‌صورت محدود به بازار عرضه کرده بود و نسخه‌های کارکرده مدل ۹۷ این خودرو در بازار باقیمت حدود ۲۰۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا در کوییک پلاس اتوماتیک از همان پیشرانه قبلی خود که در خودروهایی همچون تیبا، تیبا ۲ و ساینا مورداستفاده قرارگرفته است، برای هر سه تیپ کوییک در نظر گرفته است.

به‌هرحال باید گفت که پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم دقیق ۱۵۰۳ سی‌سی وظیفه تأمین نیروی پیشرانه این هاچ‌بک ۱۱۰۵ کیلوگرمی (۱۰۶۵ کیلوگرم در نسخه پایه) را بر عهده دارد.

حداکثر توان خروجی این موتور ۸۷ اسب‌بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۱۲۸ نیوتون متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. همان‌طور که گفته شد، وظیفه انتقال نیرو در نسخه پایه به عهده گیربکس ۵ سرعته دستی و در دو نسخه فول و پلاس گیربکس اتوماتیک CVT نیروی تولیدشده موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟