زمان عرضه دیگنیتی به بازار

زمان عرضه دیگنیتی به بازار + قیمت

دوشنبه - 20 بهمن 1399

پيشرانه – زمان عرضه دیگنیتی به بازار از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن اعلام شد، هرچند تا آن زمان، همچنان شرایط اقتصادی تعیین كننده خواهد بود.

پيشرانه – زمان عرضه دیگنیتی به بازار از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن اعلام شد، هرچند تا آن زمان، همچنان شرایط اقتصادی تعیین كننده خواهد بود.

بیوك علیمرادلو در گفت و گو با «پیشرانه»، درباره آخرین برنامه ریزی صورت گرفته برای زمان عرضه دیگنیتی به بازار، توضیح داد: كار بر روی خط تولید این خودرو از مدت‌ها قبل نهایی شده و مقدمات عرضه گسترده این محصول در بازار نیز فراهم شده است اما با توجه به شرایط اقتصادی كشور، گروه بهمن تصمیم گرفت پیش از عرضه نهایی و قیمت گذاری این خودرو، تمام جوانب كار را به شكل دقیق بررسی كند.

به گفته وی، با توجه به احتمال تغییر در نرخ ارز یا جابجایی در برخی تصمیمات اقتصادی، شرایط بازار به شكل دقیق رصد شد تا عرضه دیگنیتی با مشكلی مواجه نشود.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن با بیان اینكه دیگنیتی تا پیش از پایان بهمن به نمایشگاه‌های این گروه عرضه خواهد شد، توضیح داد: مردم و متقاضیان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه ها، خودرو را از نزدیك لمس كرده و شرایط آن را ارزیابی كنند. در مرحله بعدی عرضه خودرو در بازار كلید خواهد خورد و قطعا دور نخست تحویل دیگنیتی پیش از پایان سال جاری خواهد بود.

علیمرادلو تاكید كرد: پیش از عرضه خودرو به بازار، تمام جوانب كار بررسی شده، كیفیت تولیدات در زمینه‌های مختلف رصد می‌شود و پس از آنكه اطمینان یافتیم كه مشكلی وجود ندارد، این خودرو در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی درباره ظرفیت تولید و همچنین قیمت احتمالی دیگنیتی نیز توضیح داد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ظرفیت تولید این خودرو در فاز نخست بین ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دستگاه در سال است كه می‌تواند در آینده افزایش پیدا كند. همچنین قیمتی كه فعلا برای این ماشین در نظر گرفته شده، ۷۴۰ تا ۷۶۰ میلیون تومان خواهد بود.

مدیرعامل گروه بهمن درباره آخرین وضعیت خودرو فیدیلیتی به عنوان دیگر محصول این شركت نیز اظهار كرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فیدیلیتی پیش از پایان سال رونمایی خواهد شد و نخستین تحویل این خودرو نیز برای بهار سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است. بهمن داخلی سازی این محصول را به بالای ۵۰ درصد می‌رساند و ظرفیت تولید آن نیز فعلا ۱۱ هزار دستگاه در سال است اما می‌تواند به حدود ۳۰ هزار دستگاه برسد.

علیمرادلو آخرین برنامه‌های گروه بهمن در حوزه خودروهای سنگین را نیز اینگونه تشریح كرد: ما امروز كامیون شیلر شش تن را تولید می‌كنیم كه حتی فروش آن تا بهار سال آینده نیز نهایی شده است. همچنین شیلر هشت تن نیز به زودی وارد خط تولید خواهد شد. همچنین تولید می‌نی‌بوس جدید پگاسوز و یك كشنده جدید نیز در دستور كار قرار دارد كه اطلاعات دقیق‌تر آن به زودی اعلام می‌شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟