فروش ویژه هیوندای النترا

فروش اعتباری هیوندای النترا با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت

یکشنبه - 24 شهریور 1398

پیشرانه- آسان موتور عرضه‌کننده خودرو هیوندای در بازار از فروش نقدی و اعتباری خودرو هیوندای النترا با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت خبر داد.

پیشرانه- آسان موتور عرضه‌کننده خودرو هیوندای در بازار از فروش نقدی و همچنین فروش اعتباری هیوندای النترا با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری پیشرانه آسان موتور اعلام کرده است برای خرید این خودرو ۲۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته‌شده است.

آسان موتور همچنین اعلام کرده است ۵۰ درصد مابقی قیمت خودرو نیز یعنی ۲۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در زمان صدور دعوت‌نامه از خریدار دریافت خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام آسان موتر مبلغ ۳۹ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان نیز مالیات بر ارزش‌افزوده هیوندای النترا خواهد بود و بدین ترتیب قیمت تمام‌شده این خودرو برای خریدار معادل ۴۸۹ میلیون تومان خواهد بود.

آسان موتور مدل این خودرو را ۲۰۱۸ اعلام کرده و تأکید کرده است مدلی که در این شرکت فروخته می‌شود با تمامی امکانات خواهد بود.

درباره هیوندای النترا

گفتنی است هیوندای النترا ۲۰۱۸ از یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد که با ۱۷۹۷ سی‌سی حجم موتور می‌تواند ۱۴۸ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه قدرت و ۱۷۸ نیوتن‌متر در ۴۷۰۰ دور در دقیقه گشتاور تولید کند.

جعبه‌دنده این خودرو اتوماتیک تیپ ترونیک است و شتاب صفر تا ۱۰۰ حدود ۱۰.۲ ثانیه را برای راننده به ارمغان می‌آورد.

این خودرو همچنین می‌تواند حداکثر سرعت ۲۰۲ کیلومتر در ساعت را با ۱۲۶۹ کیلوگرم وزن تجربه کند.

مصرف سوخت داخل شهر این خودرو ۹.۴ لیتر در هر صد کیلومتر، مصرف سوخت خارج از شهر آن ۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر

و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۱ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام‌شده است.

هیوندای النترا ۲۰۱۸ همچنین به سیستم صوتی باقابلیت پخش CD و MP3 به همره ۶ بلندگو، ورودی iPod و USB و AUX و تجهیزات قابل سفارش: آمپلی‌فایر ۳۶۰ واتی، نویگیشن به همراه صفحه‌نمایش ۷ اینچی، بلوتوث به همراه سیستم تشخیص صدا و دکمه‌های کنترلی سیستم صوتی روی فرمان مجهز است.

جدول اعلام شده از سوی آسان موتور برای فروش اعتباری هیوندای النترا به شرح زیر است.

فروش ویژه آسان هیوندای النترا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟