آخرین تحولات شاخص بورس

آخرین تحولات شاخص بورس و سهم‌های خودرویی

چهارشنبه - 29 بهمن 1399

پیشرانه – آخرین تحولات شاخص بورس و وضعیت سهام خودرویی‌های بازار سرمایه را در پیشرانه بخوانید و با تحلیل دقیق اطلاعات نسبت به خرید و فروش اقدام کنید.

پیشرانه – آخرین تحولات شاخص بورس و وضعیت سهام خودرویی‌های بازار سرمایه را در پیشرانه بخوانید و با تحلیل دقیق اطلاعات نسبت به خرید و فروش اقدام کنید.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بازار سرمایه در طول ماه‌های گذشته به یکی از مهم‌ترین عرصه‌های اقتصادی ایران تبدیل شده و با توجه به رشد قابل توجه شاخص کل در ماه‌های ابتدایی امسال، تعداد قابل توجهی سهامدار حقیقی در این بازار فعال شده‌اند.

در کنار آن، با توجه به ذات غیر قابل پیش‌بینی این بازار و نوسان‌های دائمی آن، ورود به این عرصه نیاز به یک دانش ابتدایی و تحلیل دقیق شرایط و سهم‌ها دارد و در غیر این صورت، افراد برای به دست آوردن سود یا حتی حفظ سرمایه ابتدایی خود با مشکل مواجه می‌شوند.

پیشرانه با هدف کمک به سهامداران و افرادی که تحلیل بازار سرمایه را دارند، امکان جدیدی به سایت خود اضافه کرده تا در کنار اخبار حوزه خودرو، امکان رصد و بررسی آخرین تحولات شاخص بورس را نیز فراهم کرده است.

در صفحه اصلی سایت، پنجره بورس در یک نگاه، آخرین وضعیت شاخص کل، شاخص کل فرابورس و نمودار حرکتی آنها را مشخص می‌کند که برای فعالان در این بازار اهمیتی جدی خواهد داشت. در کنار آن، وضعیت ریز معاملات، میزان سهم‌های خریداری و فروخته شده و همچنین تاثیری که هر یک از سهم‌ها بر شاخص کل داشته‌اند نیز در این صفحه قرار گرفته است.

همچنین برای تحلیل وضعیت بازار در پایان یک روز کاری، تابلوی رنگی بورس نیز در سایت قرار داده شده تا وضعیت مثبت یا منفی بودن هر سهم و همچنین حوزه فعالیت آن قابل تحلیل باشد.

در کنار ارائه آخرین تحولات شاخص بورس در بازار سرمایه اصلی و همچنین فرابورس، برای مخاطبان خاص صنعت خودرو، در پیشرانه، تحلیل آخرین وضعیت سهم‌ها و شرکت‌های خودرویی فعال در بورس نیز در نظر گرفته شده و امکان تحلیل اختصاصی سهم‌های خودرویی نیز در این صفحه، وجود دارد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟