وترانو

وترانو محصول جدید ایران دوچرخ معرفی شد

پنجشنبه - 7 اسفند 1399

پیشرانه- گروه بهمن بعد از معرفی ۲ خودرو به‌عنوان محصولات جدید بهمن موتور این بار خبر از تولید خودرو موتور وترانو به‌عنوان محصول جدید ایران دوچرخ به‌عنوان یک اسکوترکلاسیک خبر داد.

پیشرانه- گروه بهمن بعد از معرفی ۲ خودرو به‌عنوان محصولات جدید بهمن موتور این بار خبر از تولید خودرو موتور وترانو به‌عنوان محصول جدید ایران دوچرخ به‌عنوان یک اسکوترکلاسیک خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» وترانو محصول جدید ایران دوچرخ است که در کلاس اسکوترکلاسیک به مرحله تولید و عرضه رسیده است.

در میان تمام موتورسیکلت‌های متنوع موجود در بازار، طرح وسپای ایتالیایی یا تیپ اسکوتر بسیار معروف شده و سبک و سیاق خاص خود را دارد.

وترانو ایران دوچرخ که در کلاس اسکوتر کلاسیک قرار دارد، طراحی زیبا، انحنای بدنه، برخورداری از رنگ‌های شاد و جذاب، رینگ‌اسپرت، چراغ ال ایی دی، صفحه کیلومتر دیجیتال زیبا با طرح کلاسیک وسپا، از ویژگی‌ها ظاهری این موتورسیکلت به شمار می‌آید.

این اسکوتر دارای بدنه‌ای از جنس ABS و محکم و پیشرانه ۱۵۰ سی‌سی انژکتوری کامل است که تمام تست‌های آزمایشگاهی، عملیاتی و میدانی را با موفقیت گذرانده است.

صدای کم اگزوز، عدم لرزش درحرکت و مصرف سوخت پایین با مقدار ۵/۲ لیتر در یک‌صد کیلومترپیمایش و حجم باک بنزین ۵ لیتری از ویژگی‌های این موتور به شمار می‌آید.

کیفیت قطعات به‌کاررفته در موتورسیکلت، حالت قرارگیری پشت فرمان، فرم صندلی و راحتی راکب و ترک نشین با طراحی مناسب و زیبای جاپایی‌ها و فضای زیر زین نیز باید از مهم‌ترین دغدغه مصرف‌کننده باشد که این موتورسیکلت از آن برخوردار است.

همچنین ارگونومی ساخت و طراحی آن به صورتی انجام‌شده است که افراد مختلف با هر قد و قامتی در هنگام نشستن در وضعیت کاملاً مناسبی قرار می‌گیرند.

این موتورسیکلت اتوماتیک، با وزن ۱۰۲ کیلوگرم به سیستم سوخت‌رسان انژکتوری مجهزاست. همچنین سیستم روشن‌کننده آن هندلی و استارتی است و سیستم ترمز جلو آن دیسکی و ترمز عقب آن کاسه‌ای است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟