آخرین اخبار از وضعیت تردد در نوروز ۱۴۰۰

آخرین اخبار از وضعیت تردد در نوروز ۱۴۰۰

پنجشنبه - 28 اسفند 1399

پیشرانه- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین اخبار از وضعیت تردد در نوروز ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

پیشرانه- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین اخبار از وضعیت تردد در نوروز ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» سرهنگ احمد شیرانی درباره اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی سفر و تردد در جاده‌های کشور در طول ایام نوروز گفت: برابر آخرین اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا که در آن بر ضرورت پرهیز از سفر‌های غیرضروری تأکید شده، اعلام شد که سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

او درباره وضعیت تردد در نوروز ۱۴۰۰ تصریح گرد: خودرو‌هایی که وارد این شهر‌ها شده یا خودرو‌هایی که با پلاک بومی از آن‌ها خارج شوند، با توجه به قرمز یا نارنجی بودن وضعیت شهر به ترتیب یک‌میلیون و نیم میلیون تومان جریمه خواهند شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بابیان اینکه سفر به سایر شهر‌های گروه زرد و آبی بلامانع است، گفت: وضعیت شهر‌ها در سامانه ماسک و نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود و در حال حاضر برابر آخرین اعلام ستاد ملی مقابل با کرونا ۴۰ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند که البته ممکن است وضعیت شهر‌ها با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا تغییر کرده و به تعداد شهر‌های قرمز و نارنجی اضافه‌شده یا از آن کاسته شود.

وی همچنین به رانندگان و مسافران توصیه کرد که در طول مسیر سفر حتماً توجه داشته باشند که از شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی عبور نکنند چراکه مشمول جریمه خواهند شد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت تردد در نوروز ۱۴۰۰ ادامه داد: این رانندگان باید از کمربندی شهر‌ها و درصورتی‌که کمربندی وجود نداشته باشد از همان مسیری که پلیس اعلام کرده تردد کنند تا مشمول جریمه ورود غیرمجاز به شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی نشوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اجرای ممنوعیت تردد شبانه نیز گفت: این ممنوعیت در تمام شهر‌های کشور و صرف‌نظر از وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرا می‌شود؛ بنابراین تمامی شهروندان اعم از ساکنان بومی و غیربومی باید توجه داشته باشند که از ساعت ۲۱ تا ساعت سه بامداد اجازه تردد در شهر را ندارند و در صورت تردد جریمه خواهند شد.

شیرانی تأکید کرد که در خصوص کرونا، پلیس، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را انجام خواهد داد و تابع تصمیمات این ستاد خواهد بود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟