فروش ویژه کشنده دیما‌

فروش ویژه کشنده دیما‌ ‌+ جزییات

شنبه - 21 فروردین 1400

پیشرانه – فروش ویژه کشنده دیما‌ از سوی گروه خودروسازی مایان آغاز شده و متقاضیان می‌توانند به دو شیوه نقدی و اقساطی برای خرید این خودرو اقدام کنند.

پیشرانه – فروش ویژه کشنده دیما‌ از سوی گروه خودروسازی مایان آغاز شده و متقاضیان می‌توانند به دو شیوه نقدی و اقساطی برای خرید این خودرو اقدام کنند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت مایان، در طرح فروش ویژه کشنده دیما‌ که تا پایان فروردین ماه امسال ادامه دارد، متقاضیان می‌توانند یا به شکل نقدی اقدام به خرید این محصول کنند یا با دو شیوه در زمان بندی‌های مختلف خودرو خود را تحویل بگیرند.

در جدول فروش نقدی، قیمت کشنده دیما سه میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان اعلام شده و در صورت اقدام برای خرید نقدی، شرکت ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تخفیف نقدی ارائه کرده و تا ۶۰ هزار کیلومتر، خدمات رایگاه ارائه خواهد داد.

در فروش قسطی دو شیوه متفاوت اعلام شده است. در شیوه نخست، خودرو به شکل اقساطی لیزینگ صنعت و معدن ارائه خواهد شد. در این شرایط متقاضی باید یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان به شکل پیش پرداخت ارائه کند و سپس در یک فقره چک یک ماهه، یک میلیارد تومان دیگر به حساب شرکت واریز کند.

پس از آن در سه زمان ۱۲، ۳۶ و ۶۰ ماهه امکان قسط بندی وجود دارد که در ۱۲ ماه، مبلغ هر قسط ۹۳ میلیون تومان، در ۳۶ ماهه، ۳۷ میلیون تومان و در۶۰ ماهه، ۲۷ میلیون تومان خواهد بود. سود این تسهیلات ۲۱ درصدی بوده و مالیات بر ارزش افزوده نیز به آن اضافه می‌شود.

در شیوه دوم، قسط بندی با محوریت بانک توسعه و تعاون انجام می‌شود. در این شیوه، پیش پرداخت ابتدایی یک میلیارد تومان است و پس از یک ماه، باید یک چک ۹۷۲ میلیون تومانی به شرکت پرداخت شود. در این شیوه سود تسهیلات ۱۸ درصدی خواهد بود و در سه بازه زمانی امکان بازپرداخت وجود دارد.

در زمان ۱۲ ماهه، مبلغ تقریبی اقسطا، ۱۳۳ میلیون تومان، در ۳۶ ماهه، ۴۶ میلیون تومان و در ۶۰ ماهه، ۳۱ میلیون تومان خواهد بود. در تمام برنامه ریزی‌های انجام شده در فروش ویژه کشنده دیما نیز زمان تحویل خودرو ۴۵ روزه اعلام شده است و برای ثبت نام متقاضیان باید به سایت رسمی گروه مایان مراجعه کنند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟