قیمت خودرو 23 فروردین

قیمت خودرو ۲۳ فروردین

دوشنبه - 23 فروردین 1400

پیشرانه- بررسی قیمت خودرو ۲۳ فروردین نشان می‌دهد که روند جدیدی از افزایش قیمت هرچند با سرعت پایین در بازار آغاز شده و ادامه دارد.

پیشرانه – بررسی قیمت خودرو ۲۳ فروردین نشان می‌دهد که روند جدیدی از افزایش قیمت هرچند با سرعت پایین در بازار آغاز شده و ادامه دارد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه»  هرچند با وجود آنکه اقتصاد ایران منتظر بود در روزهای پایانی سال گذشته خبری جدید از تحریم‌ها یا کاهش محدودیت‌ها بشنود اما در نهایت آنچه که رخ داد، تداوم بی خبری و نامشخص بودن شرایط بود.

در چنین شرایطی بازار کار خود را آغاز کرد و اصلی‌ترین اظهارنظر تاثیرگذار صحبت‌های رضا شیوا رییس شورای رقابت درباره افزایش قیمت خودرو در بهار سال ۱۴۰۰ بود و حالا بررسی قیمت خودرو ۲۳ فروردین نشان می‌دهد که روند جدیدی از افزایش قیمت خودرو کلید خورده است.

در میان محصولات ایران خودرو، قیمت گروه خودرویی پرشیا امروز اعلام شده که نشان از افزایش قیمت‌ها دارد. در بررسی قیمت‌های روز گذشته اعلام کردیم که پژو پارس اتوماتیک با رینگ آلومینیومی مدل ۹۹، ۳۲۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود اما قیمت همین خودرو در بازار امروز به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده تا افزایش ۹ میلیون تومانی را به ثبت برساند.

همچنین بررسی وضعیت بازار نشان می‌دهد که مدل۹۸ این خودرو نیز ۳۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. پژو پارس ال ایکس با رینگ فولادی نیز ۲۴۵ میلیون، پژو پارس دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰، ۲۴۰ میلیون و مدل۹۹، ۲۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده‌اند.

افزایش قیمت‌ها در بازار پراید نیز خود را نشان داده است. بررسی بازار نشان می‌دهد که پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ در بازار به ۱۳۰ میلیون تومان رسیده و پراید ۱۳۱ مدل سال قبل نیز ۱۱۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۳۱ مدل۹۸، ۱۰۶ میلیون تومان، پراید ۱۵۱ مدل۱۴۰۰، ۱۲۰ و مدل۹۹، ۱۱۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بازار پرایدهای کار کرده نیز، پراید ۱۳۲ مدل۹۷ با کارکرد۳۵ هزار کیلومتر ۹۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده و پراید۱۱۱ مدل۹۴ با ۷۰ هزار کیلومتر کارکرد، ۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پراید ۱۵۱ مدل۹۸ تا با ۲۲ هزار کیلومتر کارکرد نیز ۱۰۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟