قیمت خودرو 24 فروردین

قیمت خودرو ۲۴ فروردین

سه شنبه - 24 فروردین 1400

پیشرانه – بررسی قیمت خودرو ۲۴ فروردین نشان می‌دهد که ثبات نسبی به وجود آمده در بازار همچنان ادامه دارد و قیمت‌ها تغییر چندانی نداشته‌اند.

پیشرانه – بررسی قیمت خودرو ۲۴ فروردین نشان می‌دهد که ثبات نسبی به وجود آمده در بازار همچنان ادامه دارد و قیمت‌ها تغییر چندانی نداشته‌اند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه»  همانطور که در بررسی وضعیت بازار گفته بودیم، فعلا به نظر می‌رسد خریداران و فروشندگان، دست نگه داشته‌اند تا تکلیف مسائل سیاسی مشخص شود. هرچند مذاکرات ایران با پنج کشور در وین آغاز شده اما هنوز مشخص نیست که سرنوشت مذاکرات به چه سمت می‌رود و از این رو فعلا اقتصاد ایران دست نگه داشته تا آینده بازار را درک کند.

در بازار خودرو نیز هرچند افزایش قیمت نامحسوس در روزهای قبل دیده شد اما قیمت خودرو ۲۴ فروردین نشان می‌دهد که لااقل موج جدیدی از افزایش قیمت جدی دیده نمی‌شود.

بررسی قیمت خودروهای جک نشان می‌دهد که در این گروه دیگر قیمت زیر ۳۰۰ میلیون تومان وجود دارد.

در بازار جک جی۴، مدل ۱۳۹۸، ۳۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. همین خودرو مدل ۹۹ نیز در بازار ۳۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک اس۳ اتوماتیک، مدل ۹۹ ۴۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود و جک اس۵ مدل۹۹ نیز ۶۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری می‌شود.

بررسی قیمت پراید نیز نشان می‌دهد که در این مجموعه ثباتی نسبی برقرار است. پراید۱۱ مدل ۹۹، ۱۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید۱۳۱ همین مدل نیز ۱۱۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۳۱ مدل۹۸ نیز ۱۰۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. پراید ۱۵۱ مدل ۹۹ نیز ۱۱۶ میلیون تومان است. همین خودرو مدل۱۴۰۰ نیز ۱۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در بازار پرایدهای کارکرده، پراید ۱۳۲ مدل۹۷ با ۴۰ هزار کیلومتر ۹۷ میلیون تومان قیمت دارد. پراید ۱۱۱ مدل ۹۴ با ۶۵ هزار کیلومتر کارکرد نیز ۹۱ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

پراید۱۳۱ مدل ۹۸ با ۶۰ هزار کیلومتر کارکرد ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد و پراید ۱۵۱ مدل ۹۸ با ۲۲ هزار کیلومتر کارکرد، ۱۰۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟