قیمت خودرو ۲۵ فروردین

قیمت خودرو ۲۵ فروردین

چهارشنبه - 25 فروردین 1400

پیشرانه – بررسی قیمت خودرو ۲۵ فروردین نشان می‌دهد که ثبات به وجود آمده در بازار کماکان ادامه داشته اما روند نامحسوسی از افزایش قیمت دیده می‌شود.

پیشرانه – بررسی قیمت خودرو ۲۵ فروردین نشان می‌دهد که ثبات به وجود آمده در بازار کماکان ادامه داشته اما روند نامحسوسی از افزایش قیمت دیده می‌شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» قیمت خودرو ۲۵ فروردین نیز نسبت به روزهای گذشته تغییر قابل توجهی را نشان نمی‌دهد. همانطور که در روزهای قبل نیز گفته بودیم، فعلا چه خریداران و چه فروشندگان ترجیح می‌دهند با ریسک کمتری کار کنند و از این رو بازه تغییرات قیمت بسیار نامحسوس و محدود است. از سوی دیگر مسائلی مانند برجام و لغو تحریم‌ها نیز فعلا سرنوشت مشخص ندارند و از این رو بازار آرام دنبال می‌شود.

بررسی قیمت محصولات سایپا در بازار امروز نشان می‌دهد که قیمت‌ها هرچند افزایش محدودی داشته‌اند اما در مجموع نسبت به هفته‌های پایانی سال قبل تغییرات چندان جدی نیست.

بر این اساس، پراید۱۱۱ مدل ۹۹ در بازار ۱۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. پراید ۱۳۱ مدل ۹۹ نیز ۱۱۲ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین پراید ۱۳۱ مدل ۹۸ نیز ۱۰۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۵۱ مدل ۹۹، ۱۱۴ میلیون تومان و همین خودرو مدل ۱۴۰۰، ۱۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود. همچنین در بازار ساینا دنده‌ای مدل۹۹، ۱۴۱ یک میلیون تومان قیمت خورده و مدل۱۴۰۰ همین خودرو نیز ۱۴۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

در گروه تیبا، تیبا هاچ بک مدل۹۹، ۱۳۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده و همین خودرو مدل ۱۴۰۰، ۱۳۸ میلیون تومان معامله می‌شود. همچنین تیبا صندوق‌دار مدل ۹۹، ۱۲۳ میلیون تومان و تیبا صندوق دارد مدل ۱۴۰۰، ۱۲۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگر خودرو کلاس قیمتی پایین سایپا نیز تحولات قیمتی محدودی را پشت سرگذاشته است. بررسی وضعیت بازار نشان می‌دهد که کوییک دنده‌ای مدل ۹۹، ۱۴۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده و کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ نیز ۱۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در کنار این خودرها در سال جاری بناست خودرو شاهین محصول جدید سایپا نیز به بازار عرضه شود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟