فروش ویژه محصولات MVM‌

فروش ویژه محصولات MVM‌ + شرایط

پنجشنبه - 26 فروردین 1400

پیشرانه – فروش ویژه محصولات MVM‌ در فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و متقاضیان می‌توانند برای محصولات مختلف این گروه ثبت نام کنند.

پیشرانه – فروش ویژه محصولات MVM‌ در فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و متقاضیان می‌توانند برای محصولات مختلف این گروه ثبت نام کنند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی مدیران خودرو، فروش ویژه محصولات MVM‌ در فرودین ماه امسال آغاز شده و متقاضیان به شکل اقساط و در زمان بندی‌های مختلف می‌توانند برای این خودرها ثبت نام کنند.

در این طرح فروش در کنار امکان خرید نقدی، خودروها به شکل اقساط و در زمان بندی‌های یک تا پنج ساله عرضه می‌شوند.

در فروش ویژه محصولات MVM‌ خودرو ام وی ام۳۱۵ با قیمت ۴۲۰ عرضه شده است. در شرایط قسطی پیش پرداخت اول ۸۴ میلیون تومان خواهد بود و پیش پرداخت دوم نیز ۶۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

خودرو x22  نیز با قیمت ۴۹۷ میلیون تومان عرضه شده که ۱۲۴ میلیون تومان پیش پرداخت اول و ۷۴ میلیون تومان پیش پرداخت دوم خواهد داشت. خودرو x33  نیز در دو کلاس عرضه شده است. x33  اسپرت با قیمت ۵۶۲ میلیون تومان عرضه شده که ۱۴۰ میلیون تومان پیش پرداخت اول و ۸۴ میلیون تومان پیش پرداخت دوم آن خواهد بود. X33 جدید نیز با قیمت ۵۹۷ میلیون تومان، پیش پرداخت ابتدایی ۱۴۹ میلیون و پیش پرداخت دوم ۸۹ میلیون تومان عرضه شده است.

در فروش ویژه محصولات MVM‌ فروش x55  نیز با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان عرضه شده که پیش پرداخت ابتدایی آن ۲۱۰ میلیون تومان و پیش پرداخت دوم ۱۲۶ میلیون تومان خواهد بود. همچنین x55  اسپرت نیز در شرایط فروش جدید با قیمت ۸۵۵ میلیون تومان عرضه شده که که پیش پرداخت ابتدایی آن، ۲۱۳ میلیون و پیش پرداخت دوم ۱۲۸ میلیون تومان است.

بر اساس شرایط اعلامی از سوی مدیران خودرو، تمامی خودروهای اعلامی در بازه زمانی یک تا پنج ساله و حداکثر ۶۰ درصد بهای خودرو قسط بندی می‌شوند. تمام این خودروها نیز در ۳۰ روز کار تحویل متقاضیان خواهد شد.

همچنین پیشنهاد «پیشرانه» تماس با نمایندگی ۹۲۶۰ مدیران خودرو با شماره تماس های زیر است.

 

تلفن : ۰۲۱۴۶۱۰۰۸۶۱ – ۰۲۱۴۶۱۰۰۹۹۵ – ۰۲۱۴۶۱۰۰۹۵۱

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟