فروش فوری سایپا

فروش اقساطی ۳ خودرو سایپا آغاز شد

شنبه - 6 مهر 1398

پیشرانه- فروش اقساطی سایپا با عرضه ۳ خودرو این شرکت همزمان با نخستین شنبه پاییزی سال ۹۸ آغاز شد.

پیشرانه- فروش اقساطی سایپا با عرضه ۳ خودرو این شرکت همزمان با نخستین شنبه پاییزی سال ۹۸ آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است  طرح فروش اقساطی سایپا صبح امروز شنبه ۶ مهرماه سال ۹۸ فروش اقساطی خودروهای سایپا ۱۵۱، تیبا رینگ فولادی و تیبا رینگ آلومینیومی رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

بر اساس اعلام سایپا قیمت سایپا ۱۵۱ یا همان وانت پراید ۴۰ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان است. همچنین خودرو تیبا رینگ فولادی ۴۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان و تیبا رینگ آلومینیومی ۴۶ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

سایپا همچنین اعلام کرده است برای خودرو سایپا ۱۵۱ تسهیلات ۴ میلیون تومانی، برای تیبا رینگ فولادی تسهیلات ۵ میلیون تومانی و برای تیبا رینگ آلومینیومی نیز تسهیلات ۵ میلیون تومانی در نظر گرفته است.

در ضمن تسهیلات اعلام‌شده در طرح فروش اقساطی سایپا برای این خودروها طی ۳ فقره چک ۴ ماهه از خریدار باز پس گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است این شرایط اعلام شده از سوی گروه خودروسازی سایپا برای فردا یک شنبه هفتم مهرماه نیز از طریق وب سایت فروش اینترنتی سایپا برقرار خواهد بود.

درباره خودرو تیبا باید گفت این خودرو در ابتدا و در زمان مدیرعاملی مهرداد بذرپاش و بانام مینیاتور رونمایی شد و سپس نام آن به تیبا تغییر کرد. این خودرو از یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی‌سی با حداکثر توان خروجی ۸۰ اسب بخار و همچنین گیربکس ۵ سرعته دستی بهره می‌برد. شتاب صفر تا صد آن حدود ۱۳.۵ ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی ۷.۱ لیتر در هر صد کیلومتر دارد.

این خودرو همچنین به ترمز ABS و کیسه هوای راننده نیز مجهز است.

اما خودرو سایپا ۱۵۱؛ این خودرو از یک پیشرانه ۱.۳ لیتری که البته با استاندارد یورو ۴ همخوانی پیداکرده استفاده می‌کند. این پیشرانه ۴ سیلندر سایپا همانند ۱۱۱ و سایر پرایدها ۷۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو نیز به ترمز ABS و کیسه هوای راننده مجهز است.

جدول اعلام‌شده از سوی گروه خودروسازی سایپا برای فروش فوری این خودروها به شرح زیر است.

فروش اقساطی سایپا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟