قیمت خودرو 28 فروردین

قیمت خودرو ۲۸ فروردین

شنبه - 28 فروردین 1400

پیشرانه – بررسی قیمت خودرو ۲۸ فروردین نشان می‌دهد که در میان رکود ایجاد شده در بازار، قیمت خودروها نیز بدون تغییری قابل توجه اعلام می‌شوند.

پیشرانه – بررسی قیمت خودرو ۲۸ فروردین نشان می‌دهد که در میان رکود ایجاد شده در بازار، قیمت خودروها نیز بدون تغییری قابل توجه اعلام می‌شوند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بازار خودرو در حالی سال ۹۹ را به پایان رساند که بر خلاف سنت همه ساله، میزان خرید و فروش خودرو در شب عید به شدت افت کرده بود و در سال جدید نیز با توجه به اینکه هنوز خبری از تحولات سیاسی جدید منتشر نشده و وضعیت کرونا نیز تفاوتی نکرده است، رکود مهمان دوباره بازار است و از همین رو بررسی قیمت خودرو ۲۸ فروردین نشان می‌دهد که تغییرات قابل توجهی در بازار رویت نمی‌شود.

یکی از بازارهایی که در آن ثبات قیمتی ادامه دارد، خانواده خودروهای جک است. بر اساس گزارش‌های ارائه شده از بازار، قیمت یک دستگاه جک جی۴ مدل ۱۳۹۸ به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است و هر جک جی۴ مدل ۱۳۹۹ نیز ۳۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک s3 اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ نیز ۴۴۵ میلیون تومان و جک s5  اتوماتیک مدل ۱۳۹۹، ۶۴۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

در بازار خودرو پراید نیز تغییرات نسبت به روزهای قبل بسیار نامحسوس هستند. پراید۱۱۱ مدل ۱۳۹۹ در بازار ۱۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۱ مدل همان سال نیز ۱۱۲ میلیون تومان معامله می‌شود. همچنین پراید ۱۳۱ مدل۱۳۹۸ نیز ۱۰۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

پراید۱۵۱ مدل ۹۹ در بازار ۱۱۶ میلیون تومان و پراید۱۵۱ مدل ۱۴۰۰، ۱۲۰ میلیون تومان قیمت دارند.

در بازار پرایدهای کارکرده نیز ثباتی نسبی برقرار است. پراید ۱۳۱ مدل ۱۳۹۷ با حدود ۴۰ هزار کیلومتر کارکرد ۹۷ میلیون تومان قیمت خورده است و برای خرید یک دستگاه پراید ۱۱۱ مدل ۱۳۹۵ با ۵۲ هزار کارکرد باید ۱۰۱ میلیون تومان پول داد.

همچنین پراید ۱۳۱ مدل ۱۳۹۸ با حدود ۵۰ هزار کیلومتر کارکرد، ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده و پریاد ۱۵۱ مدل ۹۸ با حدود ۳۵ هزار کارکرد نیز ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟