قیمت خودرو 29 فروردین

قیمت خودرو ۲۹ فروردین

یکشنبه - 29 فروردین 1400

پیشرانه – براورد قیمت خودرو ۲۹ فروردین نشان می‌دهد که در کنار ثبات در بازار خودرو صفر، خودروهای دست دوم نیز تغییر قیمتی چندانی ندارند.

پیشرانه – براورد قیمت خودرو ۲۹ فروردین نشان می‌دهد که در کنار ثبات در بازار خودرو صفر، خودروهای دست دوم نیز تغییر قیمتی چندانی ندارند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» در بررسی وضعیت بازار خودرو در روزهای گذشته گفتیم که در کنار یک رکود انتظاری جدید که باعث شده تا مشخص نشدن تکلیف برای مسائل سیاسی، خریداران و فروشندگان دست به عصا وارد بازار شوند، نرخ‌ها نیز تا حد زیادی ثابت مانده و این موضوع خود را در قیمت خودرو ۲۹ فروردین نشان می‌دهد.

در کنار خودروهای صفر کیلومتر، ثابت ماندن قیمت در بازار خودروهای کارکرده نیز خود را نشان می‌دهد و به نظر کسی به دنبال ریسک کردن در این عرصه نیست.

بررسی وضعیت بازار نشان می‌دهد که یک دستگاه پژو پارس سال، مدل ۱۳۹۵ با کارکرد ۱۱۸ هزار کیلومتر در بازار ۱۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. همچنین یک دستگاه پژو۲۰۶ صندوق‌دار مدل ۹۶ که تاکنون ۵۸ هزار کیلومتر کار کرد داشته، ۲۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

یک دستگاه پژو۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۳۸۹ که تاکنون ۲۹۰ هزار کیلومتر کارکرد داشته، ۹۲ میلیون تومان معامله می‌شود و یک پژو۲۰۷ اتوماتیک مدل ۹۹ با حدود ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد، ۳۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین یک دستگاه پژو پارس ساده مدل۹۶ با حدود ۵۱ هزار کیلومتر کارکرد، ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بازار پراید نیز همین شرایط حکم فرماست. یک پراید ۱۱۱ مدل۹۸ با ۲۵ هزار کیلومتر کارکرد، ۱۱۳ میلیون تومان قیمت خورده و پراید هاچبک۱۱۱ مدل۹۱ با ۱۵۹ هزار کیلومتر کارکرد، حدودا ۶۴ میلیون تومان قیمت دارد.

پراید ۱۳۱ مدل ۹۶ با ۱۴۵ هزار کیلومتر کارکرد، ۷۸ میلیون تومان قیمت دارد و پراید ۱۳۱ مدل ۹۶ با ۷۰ هزار کیلومتر ۸۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۳۲ مدل۹۷ با ۴۰ هزار کیلومتر کارکرد، ۹۷ میلیون تومان قیمت خورده و پراید ۱۱۱ مدل ۹۴ با ۵۲ هزار کیلومتر ۱۰۱ میلیون تومان استو همچنین برای یک پراید ۱۵۱ مدل ۹۸ با ۳۵ هزار کیلومتر کارکرد، باید ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟