شرایط فروش خودروهای کرمان موتور اعلام شد

شرایط فروش خودروهای کرمان موتور اعلام شد

سه شنبه - 31 فروردین 1400

پیشرانه- شرایط فروش خودروهای کرمان موتور جک S5 جدید، جک S3 و KMC T8 اعلام شد.

پیشرانه- شرایط فروش خودروهای کرمان موتور جک S5 جدید، جک S3 و KMC T8 اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اعلام کرمان موتور فروش این خودرو با شرایط متنوع از ۳۰ فروردین آغازشده و تا ۱۵ اردیبهشت نیز ادامه دارد.

بر اساس اعلام کرمان موتور فروش خودرو جک S3 به‌صورت نقدی یا اقساطی از ۱۲ تا ۳۶ ماه باقیمت مصوب ۵۰۹ میلیون تومان خواهد بود.

کرمان موتور همچنین پیش‌پرداخت فروش اقساطی این خودرو را ۲۵۰ میلیون تومان تعیین و اعلام کرده است اقساط در فروش ۱۲ ماهه هر ۳ ماه حدود ۶۵ میلیون تومان، در فروش ۲۴ ماهه هر سه ماه حدود ۳۵ میلیون تومان و در فروش ۳۶ ماهه هر ۳ ماه حدود ۲۶ میلیون تومان خواهد بود.

این شرکت همچنین زمان تحویل خودرو جک S3 را ۴۵ روز کاری تعیین و اعلام کرده است در صورت تأخیر در تحویل خودرو ماهانه یک درصد جریمه به خریدار پرداخت خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام کرمان موتور خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نخواهد شد و هزینه آن به مبلغ اقساط اضافه‌شده و جزییات بیشتر آن را می‌توانید در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش خودروهای کرمان موتور جک S3

همچنین در شرایط فروش خودروهای کرمان موتور آمده است از روز چهارشنبه ۱ اردیبهشت‌ماه شرایط فروش خودرو جک S5 فیس لیفت را باقیمت غیرقطعی آغاز می‌کند.

این شرکت اعلام کرده است مشتریان می‌توانند با پیش‌پرداخت ۳۵۰ میلیون تومانی در مرحله نخست، نسبت به ثبت‌نام خودرو اقدام کنند و مابقی آن را هم‌زمان با صدور دعوت‌نامه و به قیمت روز تسویه‌حساب کنند.

بر این اساس موعد تحویل این خودرو مهر، آبان یا آذرماه سال ۱۴۰۰ تعیین‌شده و مشتریان می‌توانند از تخفیف ۴۵ میلیون تومانی، سود مشارکت ۱۸ درصد یا سود تأخیر ۱۲ درصد بهره‌مند شود که جزییات بیشتر آن را می‌توانید در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش خودروهای کرمان موتور جک S5

 

گفتنی است در شرایط فروش خودروهای کرمان موتور آمده است خودرو KMC T8 دیگر محصول کرمان موتور است که فروش آن از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

کرمان موتور فروش خودرو پیکاپ جک T8 (کی ام سی T8) را با ظرفیت محدود و قیمت غیرقطعی آغاز کرده و مشتریان می‌توانند با پیش‌پرداخت ۳۰۰ میلیون تومانی در مرحله نخست، نسبت به ثبت‌نام این خودرو اقدام و مابقی آن را هم‌زمان با صدور دعوت‌نامه و به قیمت روز تسویه‌حساب کنند.

موعد تحویل این خودرو مرداد و مهرماه سال ۱۴۰۰ تعیین‌شده و مشتریان می‌توانند از سود مشارکت ۱۸ درصد، سود انصراف ۱۲ درصد یا سود تأخیر ۱۲ درصد بهره‌مند شود که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش خودروهای کرمان موتور KMC T8

 

 

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟