فروش اینترنتی محصولات ایران دوچرخ

آغاز فروش اینترنتی محصولات ایران دوچرخ

شنبه - 18 اردیبهشت 1400

پیشرانه- فروش اینترنتی محصولات ایران دوچرخ از روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه ویژه خریداران شهر تهران آغاز می‌شود.

پیشرانه- فروش اینترنتی محصولات ایران دوچرخ از روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه ویژه خریداران شهر تهران آغاز می‌شود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» شرکت ایران دوچرخ در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، عرضه مستقیم موتورسیکلت‌های تولیدی خود را به‌صورت نقدی و اینترنتی از یکشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌کند.

با توجه به میزان تقاضای موجود در بازار و باهدف ارائه فرصت یکسان برای تمامی مشتریان، این شرکت عرضه محصولات خود به‌صورت فروش اینترنتی از طریق وب‌سایت iranecar از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. این ثبت‌نام برای عموم خریداران و فقط با کد پلاک شهر تهران مجاز است.

تحویل محصولات ظرف مدت ۱۰ روز پس از زمان تکمیل خرید اینترنتی انجام خواهد شد.

شایان‌ذکر است درفروش اعلامی ۴ مدل موتورسیکلت وترانو، آرشیا ۱۵۰ سی‌سی با کمک عقب گازی و ایردوکو ۱۰ بی جدید به همراه یک مدل سه‌چرخه برقی ۵۰۰ وات، جهت پاسخگویی به نیازهای متنوع خریداران ارائه‌شده است.

گفتنی است وترانو جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ در کلاس اسکوترکلاسیک، با طراحی زیبا است که در میان تمام موتورسیکلت‌های متنوع موجود در بازار، سبک و سیاق خاص خود را دارد. طراحی زیبا، انحنای بدنه، برخورداری از رنگ‌های شاد و جذاب، رینگ‌اسپرت، چراغ ال ایی دی، صفحه کیلومتر دیجیتال زیبا با طرح کلاسیک وسپا، از ویژگی‌ها ظاهری این موتورسیکلت به شمار می‌آید.

شرایط فروش اینترنتی محصولات ایران دوچرخ

فروش اینترنتی محصولات ایران دوچرخ آرشیا

فروش اینترنتی ایردوکو

فروش اینترنتی سه چرخه برقی ایران دوچرخ

فروش اینترنتی وترانو ایران دوچرخ

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟