نمایشگر خودرو

حق انتخاب مالتی‌مدیا به مشتریان شاهین داده شد

شنبه - 1 خرداد 1400

پیشرانه- همه مشتریان و حواله داران شاهین از این پس می توانند نسبت به امکان انتخاب نمایشگر ( مالتی مدیا) سراتویی پیش از صدور دعوتنامه اقدام کنند.

پیشرانه- همه مشتریان و حواله داران شاهین از این پس می توانند نسبت به امکان انتخاب نمایشگر ( مالتی مدیا) سراتویی پیش از صدور دعوتنامه اقدام کنند.

به گزارش وب سایت خبری « پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد با هدف تسریع در تکمیل‌کاری، تجاری‌سازی و تحویل محصولات شاهین و نیز استقبال بسیار خوب مشتریان دارای حواله سررسید شده، امکان انتخاب نمایشگر (مالتی مدیا) سراتویی را برای همه مشتریان فراهم کرده و حواله‌داران شاهین می توانند، پیش از صدور دعوتنامه نیز مالتی مدیای خود را انتخاب کرده تا در روند تحویل خودرو تسریع شود.

عدم تامین به موقع توسط یکی از شرکت‌های سازنده قطعات به دلیل مشکلات و محدودیت های جاری، تامین برخی قطعات خودروها از جمله نمایشگر شاهین، تجاری سازی و تکمیل و تحویل این خودروها را براساس زمان اعلام شده در قرارداد با تاخیر مواجه کرده است.

برهمین اساس و با توجه به احتمال ادامه مشکلات موجود در تامین این قطعه توسط سازنده تا مدتی دیگر، سایپا تصمیم گرفته و اعلام کرده است که سایر خریداران شاهین نیز در صورت تمایل می‌توانند خودرو خود را با نمایشگر سراتویی تحویل بگیرند.

لازم به ذکر است که نمایشگر جایگزین شده در محصولات شاهین که مشتریان حق انتخاب آن را دارند، ساخت کشور کره جنوبی است و بر اساس استاندارد کیفی و الکتریکی شرکت کیا طراحی شده است. از نظر ابعاد صفحه نمایش، مانیتور سراتویی مشابه نمایشگر قبلی بوده و قابلیت اتصال به دوربین دنده عقب، درگاه های ورودی مختلف، پخش فرمت های مختلف تصویری و صوتی، رهیاب ماهواره ای، قابلیت اتصال مستقیم به تلفن های همراه آیفون و سیستم عامل های IOS و… را دارد. همچنین قیمت، گارانتی و ضمانت کیفی نمایشگر سراتویی بیشتر از نمایشگر دیگر است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟