فروش اقساطی خودروهای کرمان موتور

شرایط فروش اقساطی جک S3  ویژه مهرماه اعلام شد

دوشنبه - 8 مهر 1398

پیشرانه- کرمان موتور عرضه کننده خودروهای جک از آغاز فروش جک S3 (اس ۳) به مناسبت مهر ماه از صبح امروز ۸ ام مهرماه خبر داد.

پیشرانه- کرمان موتور عرضه کننده خودروهای جک از آغاز فروش اقساطی جک S3 (اس ۳) به مناسبت مهر ماه از صبح امروز ۸ ام مهرماه خبر داد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» قیمت این خودرو ۲۱۰ میلیون تومان تعیین شده و به صورت نقد و اقساط فروخته می شود.

در اطلاعیه ای به این بهانه منتشر شده کرمان موتور اعلام کرده است خریداران می توانند به صورت ۹مرحله ای یا ۲۴ مرحله ای این خودرو را خریداری کنند.

کرمان موتور اعلام کرده است در فروش ۹ مرحله ای تنها ۳ میلیون تومان و در فروش ۲۴ مرحله ای  تنها ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته است.

در طرح ۹ مرحله ای ۹ فقره چک از خریدار گرفته خواهد شد که چک نخست به تاریخ ۲۵ دی ماه سال جاری و با رقم ۱۱ میلیون تومان، چک دوم به تاریخ یکم اردیبشهت سال آینده و با رقم ۷ میلیون تومان تعیین شده است. بر همین اساس ۶ چک به باقیمانده با فواصل ۲ ماه و با رقم ۲۱ میلیون تومان از خریداران دریافت خواهد شد.

در طرح ۲۴ مرحله ای ۲۴ فقره چک از خریدار گرفته خواهد شد که ۱۱ چک از ۱۶ آبان سال جاری با رقم ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با فواصل یک ماه خواهد بود. به این ترتیب در ۱۲ مرحله باقی مانده ۱۲ فقره چک با رقم ۱۰ میلیون تومان و باز هم به فاصله یک ماه از خریداران دریافت خواهد شد.

همچمنین بر اساس اعلام کرمان موتور زمان تحویل خودرو جک S3 (اس ۳) در فروش ۹ مرحله ای اردیبهشت مال سال آینده و در فروش ۲۴ مرحله ای مهر سال آینده خواهد بود.

در این طرح کرمان موتور ۱۲ درصد سود انصراف و یک درصد ماهانه سود تاخیر در نظر گرفته است.

گفتنی است جک S3  (اس ۳) از یک پیشرانه ۲ لیتری بهره می برد که می تواند ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

شایان ذکر است این خودرو از سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و  سیستم ترمز ضد قفل ABS بهره می برد.

گفتنی است جدول اعلام شده در طرح فروش اقساطی جک S3  (اس ۳) به شرح زیر است.

فروش اقساطی جک S3

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟