قیمت جدید سایپا

قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد

یکشنبه - 2 خرداد 1400

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا قیمت جدید محصولات خود را با اعمال مصوبه افزایش ۸ درصدی قیمت ها اعلام کرد.

پیشرانه- گروه خودروسازی سایپا قیمت جدید محصولات خود را با اعمال مصوبه افزایش ۸ درصدی قیمت ها اعلام کرد.

به گزارش وب سایت خبری « پیشرانه» در افزایش قیمت اعلام شده از سوی شورای رقابت، بهای برخی از محصولات سایپا بیش از ۲۰ میلیون تومان رشد داشته است.

در بخشنامه اعلامی از سوی شورای رقابت تاکید شده که اجرای افزایش قیمت خودروهای داخلی، به قراردادهای غیر قطعی و با قیمت روز تعلق می گیرد. البته مطرح شده است که افزایش قیمت برای قراردادهای بدون سود مشارکت لازم به اجرا نیست.

بنابراین تمام کسانی‌که تا پایان سال ۱۳۹۹ برای خرید خودرو ثبت نام کرده اند و پیش پرداخت داشته اند و مشمول دریافت سود نیستند مشمول افزایش قیمت نخواهند بود.

در ادامه مصوبه شورای رقابت نیز آمده بر اساس تورم بخشی یکساله اعلام شده توسط بانک مرکزی و پس از کسر تورم‌های اعمال شده قبلی در سه ماهه اول و دوم سال ۱۳۹۹ و پس از اعمال متغیرهای کیفیت و بهره وری در نهایت برای شرکت ایران خودرو به طور متوسط ۸.۲ درصد و برای شرکت سایپا به طور متوسط ۸.۹ درصد افزایش قیمت محاسبه شد که با در نظر گرفتن بند یک برای تمامی خودروهای مشمول دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، تا پایان شهریور ۱۴۰۰ اعمال و اجرا می‌شود.

حال گروه خودروسازی سایپا نسبت به اعمال مصوبه افزایش قیمت محصولات خود اقدام کرده به طوری که هم اکنون قیمت تمام شده شاهین دنده ای تیپ G برای مشتریان به ۲۹۱ میلیون و ۸۷۱ هزار تومان رسیده و این سدان جدید در جایگاه گران ترین خودروی سایپا قرار گرفته است.

با افزایش قیمت اعمال شده گروه خودروسازی سایپا دیگر محصولی با قیمت کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان ندارد و ارزان ترین خودروی این شرکت، تیبا صندوق دار تیپ SX با قیمت ۱۰۰ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟