مرحله دوم فروش دیگینیتی

ثبت نام هزاران نفر در مرحله دوم فروش دیگینیتی

سه شنبه - 4 خرداد 1400

پیشرانه- گروه بهمن اعلام کرد دومین مرحله فروش دیگنیتی در حالی به پایان رسید که علاوه بر هزاران نفری که موفق به ثبت نام خودرو شدند عده ای به دلیل تکمیل ظرفیت راهی مرحله بعدی فروش این خودرو شده اند.

پیشرانه- گروه بهمن اعلام کرد مرحله دوم فروش دیگینیتی در حالی به پایان رسید که علاوه بر هزاران نفری که موفق به ثبت نام خودرو شدند عده ای به دلیل تکمیل ظرفیت راهی مرحله بعدی فروش این خودرو شده اند.

به گزارش وب سایت خبری « پیشرانه» مرحله دوم فروش دیگنیتی بهمن، روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح آغاز شد که با استقبال بی نظیر مشتریان گروه بهمن همراه بود. هدف گروه بهمن به عنوان یک خودروساز عرضه نامحدود محصولات با کیفیت از طریق نمایندگی های مجاز است اما براساس قانون باید به صورت آنلاین نسبت به فروش اقدام کند که با توجه به مشکلات اینترنت، پرداخت آنلاین، تعداد زیاد متقاضیان و…، در برخی مواقع باعث نارضایتی افراد جا مانده از ثبت نام می شود.

فرآیند ثبت نام دیگنیتی مطابق با قانون به صورت اینترنتی، در يك زمان خاص و پیرو آن اطلاع‌رساني هاي مناسبی انجام شد تا همه متقاضیان در جريان زمان ثبت نام قرار گيرند که هزاران نفر براي ثبت نام اينترنتي اقدام کردند.

طبيعي است در اين روند، هر كسي كه زودتر براي ثبت نام اقدام كند، موفق خواهد شد. این در حالی بود که برخی محدودیت‌های اعلام شده نظیر هر کد ملی یک خودرو، شرط داشتن گواهینامه، همچنان فعال بوده و ثبت‌نام کنندگان در این طرح نیز باید از شرایط مذکور برخوردار باشند.

در مرحله دوم فروش دیگینیتی ۳۹ درصد از تهران، ۱۳ درصد از فارس، ۹درصد از اصفهان، ۶ درصد از خراسان رضوی و ۳۳ درصد از سایر استان ها موفق به ثبت نام شدند .

گروه بهمن در نظر دارد که با سرعت خودروهای ثبت نامی تحویل مردم شود تا این امر به کاهش التهاب بازار کمک کند تا مردم با آرامش بتوانند خودروهای مدنظر خود را خریداری کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟