بهمن دیزل

شرایط جدید فروش محصولات بهمن دیزل اعلام شد

چهارشنبه - 5 خرداد 1400

پیشرانه- شرکت بهمن دیزل شرایط فروش نقدی و پیش فروش محصولات تجاری خود را اعلام کرد.

پیشرانه- شرکت بهمن دیزل شرایط فروش نقدی و پیش فروش محصولات تجاری خود را اعلام کرد.

به گزارش وب سایت خبری « پیشرانه» در این طرح، پیش فروش با قیمت قطعی کامیونت شیلر ۶ تن ، فروش نقدی اینترنتی کامیونت شیلر ۶ تن وکامیونت های ایسوزو ۶ تن و ۸ تن به همراه کاربری، ویژه خرداد ماه اعلام شد.

ایسوزو

جدیدترین شرایط فروش شرکت بهمن دیزل، روز چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح آغاز و تا پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳ یا زمان تکمیل ظرفیت به صورت اینترنتی ادامه خواهد داشت. همچنین زمان تحویل خودروها در این شرایط فروش، شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده و مدت زمان ساخت کاربری به زمان تحویل اضافه خواهد شد.

در اطلاعیه این شرکت آمده که خودروها فاقد هرگونه آپشن مجزا خواهد بود. در همین حال امکان عرضه خودروی شیلر به همراه کاربری های فوق میسر است و در صورت تمایل متقاضی به خرید خودرو همراه با کاربری، مبلغ کاربری انتخابی به مبلغ پیش پرداخت خودرو اضافه می شود.

ایسوزو

فروش همه محصولات به صورت اینترنتی بوده و با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه مسترد خواهد شد.

شیلر

شیلر

قابل ‌ذکراست متقاضیان خودرو می توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.bahman.ir اقدام کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟