فروش خودرو فیدلیتی

آغاز فروش خودرو فیدلیتی/ ۲۰۰ میلیون سود در انتظار خریداران

سه شنبه - 1 تیر 1400

پیشرانه- فروش خودرو فیدلیتی محصول جدید بهمن موتور صبح امروز و به‌صورت اینترنتی آغاز شد.

پیشرانه- فروش خودرو فیدلیتی محصول جدید بهمن موتور صبح امروز و به‌صورت اینترنتی آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اعلام شرکت بهمن موتور امروز سه‌شنبه یکم تیرماه از ساعت ۹ صبح فروش جدیدترین خودرو این شرکت یعنی فیدلیتی به‌صورت نقدی آغاز و تا ساعت ۱۶ یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

نکته جالب اینکه روز گذشته قیمت فیدلیتی بهمن ۸۵۵ میلیون تومان در بازار اعلام‌شده بود این به این معنی است که خریداران که موفق به ثبت‌نام در طرح فروش این خودرو شوند از سودی حدود ۲۰۰ میلیون تومان بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است؛ فیدلیتی با دو مدل ۵ نفره با قیمت ۶۵۵ میلیون تومان و ۷ نفره با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی به فروش می‌رسد.

لازم به یادآوری است؛ ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت گروه بهمن امکان‌پذیر است.

در این طرح فروش تحویل فیدلیتی در هفته سوم مردادماه اعلام‌شده و در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ فیدلیتی دارای موتور ۱۵۰۰cc توربو شارژ با حداکثر قدرت موتور ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر است که با گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

فیدلیتی با دو مدل رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی به بازار عرضه می‌شود که تفاوتی در قیمت محصول ندارد. از آپشن ای فیدلیتی می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه برای سهولت در پارک، دوربین عقب، سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو)، تثبیت‌کننده سرعت خودرو (کروز کنترل)، سیستم هوشمند ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق (توسط پا)، آینه‌های جانبی جمع شونده به همراه گرم‌کن و چراغ‌راهنما و خوش‌آمد گویی، سان روف پانوراما، چراغ‌های جلو باقابلیت تنظیم ارتفاع نور به‌صورت برقی و Auto Light، سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل و… اشاره کرد.

جدول شرایط فروش خودرو فیدلیتی

جدول شرایط فروش خودرو فیدلیتی

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • سام | ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ ق٫ظ

    خوش بحالشون که می تونن از این ماشینها بخرن . برای ما شده آرزو اگر بمیریم و دوباره زنده شم دوباره بمیرم زنده شم نمی تونم از این ماشینها بخرم. تازه پژوه پارس هم شده برام آرزو……….