پنجم مرداد؛ زمان ثبت نام خرید خودرو فیدلیتی

زمان ثبت نام خرید خودرو فیدلیتی در مرحله دوم اعلام شد

یکشنبه - 27 تیر 1400

پیشرانه- ثبت نام خرید خودرو فیدلیتی بهمن موتور در روز سه‌شنبه پنجم مردادماه به‌صورت نقدی و تحویل فوری انجام خواهد شد.

پیشرانه- ثبت نام خرید خودرو فیدلیتی بهمن موتور در روز سه‌شنبه پنجم مردادماه به‌صورت نقدی و تحویل فوری انجام خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» امیر میرمنصف رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: ثبت نام خرید خودرو فیدلیتی برای مرحله دوم در روز سه‌شنبه پنجم مردادماه به‌صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت ایرانی کار (bahman.iranecar.com) انجام خواهد شد.

به گفته میرمنصف فیدلیتی مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل ۵ و ۷ نفره به‌صورت نقدی و مانند مرحله اول با قیمت قطعی و موعد تحویل شهریورماه ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد. سطح امکانات و تجهیزات بروز این محصول و همچنین قیمت‌گذاری مناسب و تحویل فوری آن باعث شده تا این محصول به گزینه‌ای جذاب و بی‌رقیب برای مشتریان تبدیل شود.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: فیدلیتی علاوه بر تنوع در تعداد صندلی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه‌ی مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

میرمنصف ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این میان تأمین قطعات یدکی و آمادگی ارائه خدمات پس از فروش پیش از عرضه این محصول است. علاوه بر آن می‌توان به پشتیبانی خدمات گارانتی به مدت پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر و همچنین ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر اشاره کرد.

گفتنی است شرکت بهمن موتور با سرمایه‌گذاری قابل‌توجه، پلتفرم فیدلیتی را خریداری کرده است و به دلیل اینکه این خودرو محصول استراتژیک شرکت بهمن موتور محسوب می‌شود توجه خاصی بر روی قیمت و کیفیت رقابتی آن دارد. فیدلیتی با پیشرانه یک و نیم لیتری توربو شارژر دار، توان ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر دارای گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که لذت رانندگی مطلوبی را برای سرنشینان فراهم خواهد کرد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟