فروش اینترنتی ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو ویژه مهر برای ۷ خودرو

شنبه - 13 مهر 1398

پیشرانه – هم‌زمان با رسیدن به میانه مهرماه؛ ایران‌ خودرو شرایط پیش فروش محصولات خود را اعلام کرد.

پیشرانه – هم‌زمان با رسیدن به میانه مهرماه؛ پیش فروش ایران خودرو برای ۷ خودرو آغاز خواهد شد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» ایران‌خودرو اعلام کرده است از دوشنبه ۱۵ مهرماه پیش فروش خودروهای پژو ۴۰۵، ۲۰۶، پارس، ۲۰۷، سمند و دنا آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش خودرو پژو ۴۰۵ اس ال ایکس با پیش‌پرداخت ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پیش فروش خواهد شد. زمان تحویل این خودرو شهریورماه سال آینده خواهد بود و خریدار ۱۵.۵ درصد سود مشارکت و ۱۲.۵ درصد سود انصراف از ایران‌خودرو دریافت خواهد کرد.

همچنین خودرو سمند ال ایکس با پیش‌پرداخت ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پیش فروش می‌شود. بر اساس اعلام ایران‌ خودرو زمان تحویل این خودرو شهریورماه سال آینده خواهد بود و خریدار ۱۷ درصد سود مشارکت و ۱۴ درصد سود انصراف از ایران‌خودرو دریافت خواهد کرد.

از سوی دیگر پژو ۲۰۶ نیز با پیش‌پرداخت ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پیش فروش خواهد شد. زمان تحویل این خودرو نیز بر اساس وعده ایران‌خودرو شهریورماه سال آینده تعیین شده و خریدار می‌تواند از ۱۶ درصد سود مشارکت و ۱۳ درصد سود انصراف بهره‌مند شود.

خودرو بعدی پژو پارس سال است که با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون تومانی عرضه خواهد شد. زمان تحویل این خودرو شهریورماه سال آینده خواهد بود و خریدار ۱۵.۵ درصد سود مشارکت و ۱۲.۵ درصد سود انصراف از ایران‌خودرو دریافت خواهد کرد.

البته در این طرح فروش پارس ال ایکس که از پیشرانه tu5 بهره می‌برد نیز پیش فروش می‌شود. ایران خودرو برای پیش فروش این خودرو ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پیش‌پرداخت تعیین کرده است. همچنین سود مشارکت ۱۵ درصدی و سود انصراف ۱۲ درصدی برای خریداران در نظر گرفته‌شده است.

بر اساس این گزارش خودرو پژو ۲۰۷ دستی با پیش‌پرداخت ۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پیش فروش خواهد شد. زمان تحویل خودرو پژو ۲۰۷ شهریورماه سال آینده خواهد بود و خریدار ۱۵.۵ درصد سود مشارکت و ۱۲.۵ درصد سود انصراف از ایران‌خودرو دریافت خواهد کرد.

خودرو آخر نیز در این اطلاعیه دنا تعیین‌شده است. بر اساس جدول اعلام شده در طرح پیش فروش ایران خودرو دنا با پیش‌پرداخت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش فروش خواهد شد. زمان تحویل این خودرو شهریورماه سال آینده خواهد بود و خریدار ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود انصراف از ایران‌خودرو دریافت خواهد کرد.

جدول اعلام شده پیش فروش ایران خودرو به شرح زیر است:

پیش فروش ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟