شرایط فروش هایما S7 پلاس

شرایط فروش هایما S7 پلاس با قیمت قطعی + جدول

شنبه - 3 مهر 1400

پیشرانه- شرایط فروش هایما S7 پلاس با قیمت قطعی ویژه مهرماه ۱۴۰۰ از سوی ایران خودرو اعلام شد.

پیشرانه- شرایط فروش هایما S7 پلاس با قیمت قطعی ویژه مهرماه ۱۴۰۰ از سوی ایران خودرو اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو قیمت جدید هایما S7 پلاس ویژه مهرماه را اعلام کرد، قیمت هایما S7 پلاس از سوی ایران خودرو ۶۷۵ میلیون تومان اعلام‌شده است که نسبت به نرخ قبلی این خودرو، ۳۰ میلیون تومان افزایش را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید شرایط فروش هایما S7 پلاس ویژه مهرماه را مشاهده کنید که از سوی ایران خودرو ارائه‌شده است.

هایما S7 پلاس نسخه مجهزتر از هایما S7 توربو شارژر است که از سال ۱۴۰۰ به برنامه تولید ایران خودرو اضافه شد. آینه‌های طرح جدید و گل پخش‌کن‌های جلو تنها تغییراتی ظاهری این خودرو در نمای خارجی هستند اما بیشتر تغییرات را در داخل خودرو می‌توانیم مشاهده کنیم.

طراحی داشبورد هایما S7 پلاس در مقایسه با نسخه قبلی به‌کلی تغییر کرده است و پنل‌ لمسی بزرگی را در کابین این خودرو می‌توان مشاهده کرد. تریم چرمی خودرو نیز جلوه‌ای جدید دارد و با نمونه‌های پیشین متفاوت است.

باوجود تغییرات ظاهری، تفاوت فنی میان هایما S7 پلاس و هایما S7 توربو شارژر وجود ندارد و زیر کاپوت هر دو خودرو پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو شارژر با ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور قرار دارد و گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد.

شرایط فروش هایما S7 پلاس

پیشرانه- شرایط فروش هایما S7 پلاس با قیمت قطعی ویژه مهرماه 1400 از سوی ایران خودرو اعلام شد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟