عرضه محصولات لوکس مدیران خودرو با نشان فونیکس

سه شنبه - 30 آذر 1400

پیشرانه – مدیران خودرو شب گذشته از نشان فونیکس رونمایی کرد تا پس از این خودروهای لوکس خود را با این نشان وارد بازار کند.

پیشرانه – مدیران خودرو شب گذشته از نشان فونیکس رونمایی کرد تا پس از این خودروهای لوکس خود را با این نشان وارد بازار کند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» در گام اول خودروهای لوکس مدیران خودرو مانند تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو با این برند راهی بازار خواهند شد.

در این راستا بابک صدرایی، مدیر بازاریابی مدیران خودرو با اشاره به اینکه نشان فونیکس مرحله جدیدی از ارائه خدمات خودرو را در ایران آغاز می کند، اظهار کرد: سرعت رشد صنعت خودرو در جهان بسیار زیاد است و به همین دلیل در تلاش هستیم خودروهای هوشمند را با نشانی جدید به بازار عرضه کنیم تا خریداران ایرانی نیز بتوانند خودروهای با تکنولوژی برتر و بروز را استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیر بازاریابی مدیران خودرو خاطرنشان کرد: با فونیکس تلاش می کنیم تا تکنولوژی خودروهای هوشمند را وارد بازار ایران کنیم در همین راستا تیگو ۸پرو با طیف گسترده ای از امکانات مدرن به عنوان نخستین خودرو با نشان فونیکس به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه این مراسم جک لی، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو، با بیان اینکه اشتیاق مردم در بازار ایران برای داشتن یک خودروی مدرن و لوکس بسیار زیاد است؛ تصریح کرد:مدیران خودرو تصمیم گرفت محصولات لوکس تر، با کیفیت تر، زیباتر و مدرن تر نسبت به محصولات پیشین خود را با برند فونیکس به بازار ایران عرضه کند.

مدیرعامل مدیران خودرو با اشاره به اینکه توجه به جایگاه بالا و لوکس بودن برند فونیکس، قرار است خدماتی متناسب با محصولات این برند به مشتری ارائه شود، گفت:به این ترتیب مدیران خودرو برای جلب رضایت خریداران خدمات لوکس و سطح بالا را ارائه خواهد داد و با راه اندازی یک فن کلاب باعث رضایت مشتریان خواهد شد.

به گفته او گارانتی محصولات فونیکس به واسطه کیفیت بالاتری که نسبت به محصولات فعلی مدیران خودرو دارند بالاتر خواهد بود و ممکن است که گارانتی هر یک از محصولات این برند با یکدیگر نیز متفاوت باشد.

جک لی در ادامه تصریح کرد: فونیکس یک برند لوکال و ویژه ایران برای عرضه لوکس ترین و بروزترین محصولات کمپانی چری چین بوده و این سیاست در برخی از بازارهای دیگر نیز توسط چری اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور برند چری در ایران و همکاری این شرکت با شریک ایرانی خود نزدیک به ۲۰ سال سابقه دارد و لازمه ادامه این همکاری انتقال تکنولوژی از چین به ایران است، در همین راستا مدتی پیش مدیران خودرو مسابقه طراحی خودروی مفهومی را برگزار کرده بود تا شاید باب همکاری مشترک در زمینه طراحی خودرو میان چری و ایران گشوده شود.

در ادامه این نشست خبری؛ محمد گرمان مدیر شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو تاکید کرد: نمایندگی هایی که قرار است ارائه خدمات به محصولات فونیکس را بر عهده داشته باشند آموزش های لازم را دیده اند. ضمن اینکه قطعات یدکی و مصرفی محصولات فونیکس به مقدار کافی در انبارهای مدیران خودرو موجود بوده و هیچ نگرانی از این موضوع وجود ندارد.

به گفته او  سطح خدمات ارایه شده متناسب با لوکس بودن محصولات فونیکس بوده و در عمده نمایندگی ها سالن پذیرش، انتظار، سالن سرویس و … محصولات فونیکس از سایر محصولات مدیران خودرو مجزا خواهد بود. همچنین  سرویس رفت و آمد برای مشتریانی که قصد ندارد در نمایندگی منتشر سرویس محصولات خود باشند درنظر گرفته شده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟