عرضه ۶ محصول سايپا از روز پنج شنبه

سه شنبه - 30 آذر 1400

پیشرانه – پیش فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا، ویژه دی ماه ۱۴۰۰ از روز پنجشنبه آغاز مي شود.

پیشرانه – پیش فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا، ویژه دی ماه ۱۴۰۰ از روز پنجشنبه آغاز مي شود.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه»طرح جدید فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه آغاز می شود و تا ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۶ دی ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است فرصت مشارکت در پيش فروش های يكساله و مشاركت در توليد محصولات سایپا براساس آیین نامه های ابلاغی دو روز کاری است اما گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایت مشتریان و تسهیل جهت مشارکت بیشتر در این طرح ها، امکان ثبت نام در روزهای پنجشنبه و جمعه را نیز فراهم کرده است.

در این طرح های پیش فروش، گروه خودروسازي سايپا ۶ محصول  شاهين.جی ، كوييك.اس، كوييك.آر با گيربكس معمولي، كوييك با گيربكس معمولي، ساينا.اس و وانت ۱۵۱ اس.ای با موتور ام.۱۳ را عرضه مي كند.

متقاضيان خرید این محصولات  مي توانند از طريق سايت https://saipa.iranecar.com/  در يكي از روش هاي پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد و يا هر دو روش ثبت نام كنند.

 بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین روش پيش فروش يكساله مشخص مي شوند و در صورت انتخاب برای این طرح، متقاضي در قرعه كشي پيش فروش مشاركت توليد، شركت داده نخواهند شد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟