تولید کشنده دماغ دار ویرا دیزل در نیمه دوم سال

پنجشنبه - 29 اردیبهشت 1401

پیشرانه -مدیرعامل ویرا دیزل از تولید کشنده دماغ دار این شرکت در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: این شرکت به دنبال کسب سهم ۱۰ درصدی از بازار خودروهای تجاری و سنگین است.

پیشرانه -مدیرعامل ویرا دیزل از تولید کشنده دماغ دار این شرکت در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: این شرکت به دنبال کسب سهم ۱۰ درصدی از بازار خودروهای تجاری و سنگین است.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه»  ،بهنام افخم در یک نشست خبری در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با اشاره به اینکه این شرکت یکی از زیر مجموعه های شرکت ماموت است تصریح کرد: با همکاری یکی از بهترین برندهای چینی با نام شاکمن که سهم ۱۶ درصدی در بازار چین دارد، اقدام به تولید ۴ محصول و عرضه آن به بازار ایران خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حدود یک سال و نیم است که در خصوص انتخاب محصول با شریک تجاری چینی در حال برنامه ریزی هستیم، خاطرنشان کرد: در نهایت تولید ۲ محصول کامیونت و یک کشنده انجام خواهد شد ضمن اینکه در حال توسعه محصول کامیون کشنده شاکمان، کانونشنال به عنوان نخستین کشنده دماغ دار بعد از انقلاب هستیم و پس از اخذ مجوز های لازم تولید هر چهار محصول در کارخانه ماموت آغاز خواهد شد.

مدیرعامل ویرا دیزل به برنامه‌ریزی برای تولید سالانه ۲۰۰۰ دستگاه اشاره و اظهار کرد:  با توجه به ۳۰ هزار نیاز بازار ایران، هدف گذاری ویرادیزل کسب سهم ۱۰ درصدی است.

افخم با بیان اینکه کامیونت‌ها نیز در دو کلاس ۵.۵ و ۶ تن روانه بازار می شوند و در آینده کلاس ۸.۵ تن با کابین خوابدار به سبد محصولات اضافه خواهد شد، گفت: شبکه خدمات پس از فروش بسیار خوبی توسط این شرکت طراحی شده اما این شبکه خدمات مستقل از سایر شرکت‌های ماموت خواهد بود.

مدیرعامل ویرا دیزل ادامه داد: این شرکت برای خود سه وجه تمایز مهم قائل است که مهمترین وجه تمایز آن، قیمت و خدمات پس از فروش محصولات و استفاده از بهترین برندهای دنیا برای تجهیز محصول خواهد بود.

وی به مشخصات محصولات این شرکت‌ اشاره و تاکید کرد:کشنده‌ها مجهز به نسل جدید موتور کامینز ۴۹۰ اسب بخاری ، گیربکس ایتان Eaton (برند مورد استفاده در کشنده های آمریکایی ماک، اینترنشنال ، کنورث و پیتربلت) ، ریتادر های فویت voith ساخت آلمان و ترمز موتور Jacobs هستند.

افخم گفت: تعمیرگاه و دفتر مرکزی این شرکت در جاده مخصوص بزرگترین پایگاه خدمات وارانتی و فروش است.

به گفته او گیربکس Eaton کشنده ها دارای وارانتی چهار ساله بدون محدودیت کیلومتر است.

بر اساس این گزارش دو محصول کامیونت و یک محصول کشنده شرکت ویرا دیزل در نیمه اول سال، و کشنده دماغ دار ویرا دیزل در نیمه دوم سال تولید خواهد شد که فروش به صورت شرایط اقساطی و لیزینگ در دستور کار قرار دارد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟