محصولات جدید آرین دیزل در راه بازار

پنجشنبه - 29 اردیبهشت 1401

پیشرانه – نمایشگاه خودروی تهران فرصتی است تا محصولات جدید شرکت ها عرضه و مردم با آنها آشنا شوند.

پیشرانه – نمایشگاه خودروی تهران فرصتی است تا محصولات جدید شرکت ها عرضه و مردم با آنها آشنا شوند.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه»  اخباریه مدیر عامل شرکت آرین دیزل با اشاره به نمایشگاه خودرو تهران، اظهار کرد: نمایشگاه خودروی تهران یک همایش بزرگ برای خودرویی ها است که متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل کرونا برگزار نمی شد. خوشبختانه امسال با وجود کاستی ها و عدم حضور چند شرکت معتبر، حضور شرکت های دیگر و عرضه محصولات جدید، حال و هوای شهر تهران خودروی شد. اتفاق خوبی است که سالی یک بار در تهران برگزار می شود و خوشحال هستیم ما هم در این رویداد حضور پیدا کردیم.

وی درباره برنامه های آرین دیزل برای این نمایشگاه، گفت: محصولات مجموعه را در نمایشگاه عرضه کردیم. سال گذشته ما محصول ۹ تن و محصول ون را برای اولین سال به بازار عرضه کردیم و خیلی این فرصت ایجاد نشد که مردم این محصولات را از نزدیک ببینند، اما خوشبختانه بدلیل سایقه آرین دیزل مردم بسیاری از محصولات را خریداری کردند. امروز این نمایشگاه فرصت را در اختیار مردم قرار داده تا از نزدیک با محصولات آشنا و سوالات خود درباره آن را پرسیده و پاسخ را دریافت کنند.

اخباریه تصریح کرد: ون محصول جدیدی است که در بازار کمتر دیده شده و امثال می تواند سال اوج گیری فروش این محصول باشد. این محصول در سایز مناسب و با برند جک به بازار عرضه شده است و در ایران سابقه خوبی دارد. این ون کاربری های مختلفی در حوزه آمبولانس، وی ای پی و… را در اختیار داشته و می تواند کاربری های بیشتری به همراه داشته باشد. امیدواری ون در بازار ایران در سال جاری توسعه بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه های آتی شرکت، افزود: با توجه به این که مجموعه ما تجاری ساز است سعی بر ان داریم تا سبد محصولات را توسعه دهیم که یکی از مهمترین محصولات ما کشنده خواهد بود که ۲ ماه دیگر به بازار عرضه و امیدوار هستیم جای خود در بازار را پیدا کند. همچنین کامیونت ها در سایزهای جدید نیز تا پایان سال به سبد محصولات اضافه می شود و در سال آینده محصولات بیشتری برای عرضه به بازار خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آرین دیزل، درباره فروش خودروهای تجاری در سامانه یکپارچه وزارت صمت گفت: امروز با تعدد تامین کنندگان خودروهای تجاری مواجه هستیم و خوشبختانه در برخی موارد شرایط فروش ما برای چند ماه به صورت عادی باز است. کمبود چندانی در بازار وجود ندارد که نیازمند سیستم قرعه کشی باشیم اما نامه نگاری هایی انجام شده اما هنوز الزام عرضه در سامانه یکپارچه ابلاغ نشده است و طبق روش گذشته دولت نظارت خود بر روند پیش فروش خودرو ها را بیشتر می کند و ما نیز در این زمینه مشکلی نداریم. اما امیدوار هستیم سیستم به سمت روش خودروهای سواری و قرعه کشی و…. کشیده نشود.

اخباریه افزود: در خودروهای تجاری عمده بازار به شکل B TO B است که فروش به این صورت امکان پذیر نبوده  و نیازمند مذاکره است.

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟