تولید و عرضه بیش از ۵۰ هزار دستگاه خودرو تجاري در سال جاري

سه شنبه - 24 خرداد 1401

پیشرانه – مديرعامل شركت زامياد گفت: مطابق برنامه ريزي انجام شده، اين شركت در سال جاري بيش از ۵۰ هزار دستگاه خودرو تجاري، توليد و به بازار عرضه خواهد كرد.

پیشرانه – مديرعامل شركت زامياد گفت: مطابق برنامه ريزي انجام شده، اين شركت در سال جاري بيش از ۵۰ هزار دستگاه خودرو تجاري، توليد و به بازار عرضه خواهد كرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» سید محسن مرتضوی با اعلام اين خبر افزود: با برنامه‌ریزی متمرکز تولید در شرکت زامیاد و بهره‌مندی از توان گروه خودروسازی سایپا به منظور استفاده از بستر تولید در دیگر شرکت‌های این خانواده بزرگ، توليد ۵۰ هزار دستگاه خودرو تجاري در سال جاري در اين شركت محقق خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به افزايش توليد ۴۲ درصدي شركت زامياد از ابتداي سال جاري تاكنون تاكيد كرد: اين شركت علي رغم مشكلات موجود بر سر راه توليد، توانسته است ضمن ارتقاء ميزان توليد خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گام هاي مهمي در راستاي افزايش سطح كيفي محصولات و توسعه محصول بردارد.

مديرعامل شركت زامياد با يادآوري اين موضوع كه اين شركت، سیاست‌های کلان خود را با افزایش شمار تولیدات همراه با توسعه محصول و ارتقاء کیفیت محصولات با استانداردهای روز هدف‌گذاری کرده است، خاطرنشان كرد: بهبود كيفي وانت زامياد با كاهش ۱۰۰ نمره منفي در ابتداي سال جاري و برنامه ريزي گسترده براي توسعه كم سابقه انواع خودروهاي تجاري در اين شركت، از اهم اقدامات انجام شده در اين حوزه ها است.

مرتضوي، مجموعه این اقدامات را حاصل یک اتحاد زنجیرگونه دانست و يادآور شد: با استفاده از توان و تخصص داخلی، تلاش و كوشش كارگران و كاركنان شركت زامياد و بهره مندي از حمایت‌های مدیريت ارشد گروه خودروسازی سایپا امیدواریم بتوانيم شاهد تحقق رشد ۶۰ درصدي توليد زامياد در پایان امسال باشیم.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟