برنامه جدید ایران خودرو برای سهم خواهی بیشتر

چهارشنبه - 19 مرداد 1401

پیشرانه -ایران خودرو در تلاش است تا با تغییر در سبد محصولات خود فصل جدیدی از تولید را رقم زده و محصولاتی با آپشن های متفاوت و با استانداردهای روز روانه بازار کند.

پیشرانه -ایران خودرو در تلاش است تا با تغییر در سبد محصولات خود فصل جدیدی از تولید را رقم زده و محصولاتی با آپشن های متفاوت و با استانداردهای روز روانه بازار کند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه » صنعت خودروی کشور در تلاش است با حمایت دولت و حضور خودروسازان دولتی و خصوصی علاوه بر جبران عقب ماندگی های گذشته، به سراغ توسعه سبد محصولات و در کنار آن تولید با کیفیت رفته است تا بتواند با پلتفرم های جدید  نیاز موجود در جامعه را پاسخ دهد.

در این بین خودروسازی ایران خودرو به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی این صنعت به دنبال تغییر در سبد محصولات خود است تا بتواند خود را با استانداردهای جهانی نیز نزدیک کند.

درواقع ایران خودرو سعی دارد تا تجربه برخی از خودروسازان جهانی را در این برنامه پیاده کرده و با عرضه محصولات جدید رویکرد خود را تغییر داده و به سراغ سهم دیگری در بازار خودروی کشور برود.

تجربه های جهانی نشان داده، استفاده از پلتفرم های جدید و همچنین ایجاد آپشن های متفاوت نسبت به گذشته برروی محصولات تولیدی می تواند مشتریان جدیدی را به همراه داشته باشد اما شاید نکته مهم در این تصمیم استفاده از آپشن هایی برای افزایش استاندارد بیشتر باشد.

امروز با توقف تولید برخی خودروها از جمله سمند و پژو۴۰۵، ایران خودرو به سراغ تغییر در ترکیب محصولات خود می رود تا بتواند نیاز جامعه که به دنبال این مدل ها بوده را تامین کند اما در سیستم جدید ارتقای کیفیت بیش از پیش مورد توجه متقاضیان است زیرا اصلی ترین موضوع که صنعت خودرو را با مشکل همراه کرده موضوع تولید با کیفیت است که حالا خودروسازی همچون ایران خودرو را به تکاپو انداخته است.

درواقع رمز موفقیت ایران خودرو در این برنامه، حرکت در مسیر تولید باکیفیت است که البته در این بین با توسعه همکاری های خود با شرکت های دانش بنیان گام مهمی برداشته است و می توان به نتیجه این کار امیدوار بود.

درواقع به روز رسانی پلتفرم های موجود و همچنین استفاده از تکنولوژی های جدید در کنار مواد اولیه با کیفیت می تواند تولید پایدار را به بهمراه داشته باشد که خود عاملی برای حضور در بازارهای صادراتی خواهد بود.  درواقع ایران خودرو به موازات این طرح باید بازاریابی هوشمند را هم در دستور کار خود قرار دهد تا سهم به سزایی در بازار داخلی و صادراتی داشته باشد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟