حضور گروه سایپا در نمایشگاه شمال كشور

دوشنبه - 21 شهریور 1401

پیشرانه – نمایشگاه بین المللی خودرو شمال كشور با حضور شرکت های گروه خودروسازی سایپا از ۲۲ شهریورماه شروع خواهد شد.

پیشرانه – نمایشگاه بین المللی خودرو شمال كشور با حضور شرکت های گروه خودروسازی سایپا از ۲۲ شهریورماه شروع خواهد شد.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا با هدف معرفی و ارائه دستاوردهای خود در حوزه محصول، قطعه سازی، بازاریابی و توسعه بازارهای هدف در مساحتی بالغ بر ۲ هزار متر مربع در نمایشگاه بین المللی خودرو شمال كشور در قائم شهر حاضر و آخرین توانمندی های خود را در معرض نمایش خواهد گذاشت.

در این نمایشگاه ۱۵ محصول جدید و متنوع از گروه خودروسازی سایپا با نام شاهین CVT، آریا اسپرت، کوییک اسپرت، دو دستگاه کوییک.آر اتوماتیک، سه دستگاه شاهین با رنگ های متنوع جدید، دو دستگاه ۱۵۱ کانوپی، وانت کارون، پادرا پلاس اسپرت، پادرا پلاس یخچال دار و پادرا پلاس باري در حضور علاقمندان صنعت خودرو به نمایش در خواهد آمد.

در اين نمايشگاه چندین شركت خودروسازي از سراسر كشور حضور دارند كه از گروه خودرو سازی سایپا شرکت های سایپا، زامیاد، پارس خودرو، سایپا یدک، سازه گستر، رینگ سایپا، پلاسکوکار، مرکز امور مشتریان، امداد خودرو سایپا، سایپا شیشه، ایندامین سایپا، رادیاتور ایران و ۸ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایپا از استان مازندران حضور دارند که آخرین تکنولوژی و دستاوردهای تولیدی و خدماتی خود را در معرض دید علاقمندان صنعت خودرو قرار می دهند.

در این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر علاقمندان به خودرو، نقطه نظرات مشتریان در خصوص محصولات گروه سایپا به صورت مستقیم و چهره به چهره دريافت مي شود و همچنين کارگاه مدیریت تجربه مشتریان برگزار می شود.

این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی قائم شهر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می شود و گروه خودرو سازی سایپا در سالن توسکا پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟