تیپ های کوییک

نگاهی به تیپ های کوییک

شنبه - 26 آذر 1401

پیشرانه – کوییک یکی از خودروهای شرکت سایپا است که براساس پلتفرم تیبا۲  طراحی شد.

پیشرانه – کوییک یکی از خودروهای شرکت سایپا است که براساس پلتفرم تیبا۲  طراحی شد.

به گزارش وب سایت «پیشرانه» ،کوییک را باید امروز یکی از خودروهای اقتصادی شرکت سایپا دانست که متقاضی زیادی هم در بازار دارد در این نوشتار می خواهیم با تیپ های کوییک بیشتر آشنا شویم.

کوییک خودروی هاچبک کراس در۴  تیپ متفاوت به بازار عرضه می شود.

کوییک معمولی و آر (کوییک R)، کوییک آر پلاس (r پلاس)، کوییک اتوماتیک (کوییک اتومات) و کوییک اس (کوییک s) 4 تیپ این محصول است که بازار عرضه می شود.

در معرفی تیپ های کوییک باید گفت: کوییک معمولی اولین تیپ از این خانواده است که به صورت دنده ای به بازار عرضه شده است. این خودرو به موتور M15 هشت سوپاپ ۱.۵ لیتری به قدرت ۸۷ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر در کنار گیربکس ۵ دنده دستی مجهز است.

اما کوییک آر به صورت دو رنگ تولید می شود. بخش‌هایی از بدنه شامل سقف، قاب آینه‌ها، قسمت‌هایی از سپرها و… به رنگ متمایز عمدتا قرمز در آمده است. این تغییر رنگ در اتاق خودرو هم قابل مشاهده است و قاب های میانی داشبورد، بازویی رودری ها و… رنگی هستند.

اما تیپ دوم این خودرو کوییک آر پلاس (r پلاس) نام دارد. این مدل به نوعی نسخه  فول آپشن کوییکR است که دارای فرمان دی-کات و سامانه مالتی مدیا با نمایشگر لمسی است.

کوییک آر پلاس رینگ آلومینیومی دارد. همچنین شیشه‌های دودی پنجره‌های عقب، لوگوی کوییک با طرح جدید، برچسب رکاب جدید با طرح +R، فرمان دی‌کات با دکمه‌های کنترل، روکش چرمی فرمان، روکش صندلی چرمی، نمایشگر لمسی ۷ اینچی با دوربین عقب و رهیاب، لیبل +R در بخش زیر آینه‌ها، کفپوش سه بعدی کابین دارد.

سومین مدل کوییک، کوییک اتوماتیک است. این مدل در سال ۹۷  به بازار عرضه شد. سایپا این مدل را به صورت اتومات تولید کرد. البته این مدل غیر از اتومات بودن آپشن های دیگری هم دارد از جمله،  فرمان جدید دی-کات با دکمه‌های کنترل، تریم داخلی رنگی، برخورداری از دریچه گاز برقی، رینگ‌های آلومینیومی، کامپیوتر سفری، فرمان برقی، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، دی‌لایت، چراغ مشایعت، اضافه شدن مانیتور و دوربین و نویگیشن، بلوتوث، شیشه دودی عقب، سیستم ترمز کمکی ABS، اتولاک و هشدار سرقت با بوق.

اما چهارمین مدل کوییک، در تیپ های کوییک مدل کوییک S است که به نوعی نسخه فیس لیفت محسوب می شود. تفاوت اصلی آن با کوییک معمولی در طرح سپر و جلو پنجره است. این خودرو دارای کامپیوتر سفری، دی لایت، دریچه گاز برقی، فرمان دی کات مانند شاهین و چراغ مشایعت است.

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟