فروش خودرو لاماری ایما آرین پارس موتور ویژه مادران – ۱۳دی۱۴۰۱

دوشنبه - 12 دی 1401

پیشرانه – متقاضیان شرکت در طرح فروش جدید خودرو لاماری ایما آرین پارس موتور، ویژه مادران، می‌توانند ۱۳ تا ۱۶ دی نسبت به ثبت‌نام در قرعه کشی اقدام نمایند.

پیشرانه – متقاضیان شرکت در طرح فروش جدید خودرو لاماری ایما آرین پارس موتور، ویژه مادران، می‌توانند ۱۳ تا ۱۶ دی نسبت به ثبت‌نام در قرعه کشی اقدام نمایند.

به گزارش وی سایت خبری«پیشرانه» ، بخشنامه جدید فروش خودرو لاماری ایما ویژه مادران (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) توسط آرین پارس موتور اعلام شد. پیرو این بخشنامه، ثبت نام در قرعه کشی فروش خودرو لاماری ایما برای آن دسته از مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها، متولد ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و یا بعد از این تاریخ می‌باشند، از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه آغاز می‌شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تا پایان روز جمعه ۱۶ دی‌ماه نسبت به ثبت‌نام در قرعه‌کشی فروش خودرو لاماری ایما به سایت فروش اینترنتی محصولات آرین پارس موتور مراجعه کنند.

در این مرحله از فروش خودرو لاماری ایما به روش قرعه کشی و ویژه مادران، قیمت مصوب، ۱میلیارد و ۹۴میلیون تومان اعلام شده و امکان سفارش خودروها در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و سبز وجود دارد. موعد تحویل نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است. برای این طرح، خبری از سود مشارکت و یا انصراف نیست اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی، جریمه دیرکرد با نرخ ۳۶درصد سالیانه متوجه شرکت خواهد بود.

لاماری ایما از صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت و تنظیم گودی کمر، نمایشگر باریک دوتایی بر روی داشبورد به عنوان نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی و نشانگرهای پشت فرمان، دوربین دنده عقب، سانروف پانورامیک دو حالته به همراه پرده برقی، دوربین ثبت وقایع، ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی با شش عدد بلندگو، کروزکنترل، تهویه اتوماتیک با خروجی مجزا برای سرنشینان عقب، کول‌باکس، پوشش چرم داخلی، سنسور نور و دی‌لایت، غربیلک فرمان خوش‌دست به شکل D و کنسول میانی ردیف جلو و عقب است.

ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، ترمز پارک برقی، ABS+EBD، اتوهُلد، کنترل پایداری الکترونیک، سیستم فرمان برقی چند حالته، کنترل فشار باد تایرها، کنترل هرزگردی و کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سرپایینی نیز از جمله امکانات لاماری ایما در بخش ایمنی هستند.

محرک این خودرو، یک موتور ۱.۵ لیتری توربو تحت لیسانس میتسوبیشی است که با ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را دارد. این گشتاور از مسیر گیربکس ۷ سرعته اتومات دوکلاچ که از نوع خیس نیز هست، به محور جلو منتقل می‌شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • محمد | ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲:۴۲ ق٫ظ

    قیمت این خودرو توی بازار چنده

  • حسین | ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱:۴۲ ق٫ظ

    خدا روزی حسین رو بی حساب وکتاب میده….شک ندارم….من برنده یک دستگاه لاماری ام…..خدایا شکرت

  • مادران | ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ ب٫ظ

    نتایج لاماری مادران کی اعلام میشه؟؟؟دی ماه ۱۴۰۱