شرایط فروش نقدی راین R3 محصول خودروسازان راین اعلام شد + جدول قیمت اسفند ۱۴۰۱

سه شنبه - 2 اسفند 1401

پیشرانه – گروه خودروسازان راین برنامه فروش محصول راین R3 را از امروز مصادف با ۱ اسفند ۱۴۰۱ آغاز کرد.

پیشرانه – گروه خودروسازان راین برنامه فروش محصول راین R3 را از امروز مصادف با ۱ اسفند ۱۴۰۱ آغاز کرد.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ، در این طرح فروش جدید خودروسازان راین محصول هاچ‌بک R3 با افزایش قیمت ۸۰ میلیون تومان همراه بوده است و قیمت جدید این محصول ۵۷۹ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت قبلی این خودرو در ماه گذشته ۴۹۹ میلیون تومان اعلام شده بود. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند محصول مونتاژی خودروسازان راین را با موعد تحویل ۳۰ روز کاری و مدل ۱۴۰۲ خریداری کنند. این شرایط فروش به صورت نقدی انجام می‌شود.

سود تاخیر در نظر گرفته شده برای این خودرو به صورت ماهیانه ۲ درصد اعلام شده است و درصورت تاخیر توسط شرکت عرضه کننده به خریداران تعلق خواهد گرفت. خودرو راین R3 با گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزارکیلومتری عرضه می‌شود.

در حال حاضر قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار آزاد کشور با قیمتی حدود ۵۵۰ تا ۵۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این طرح فروش به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت شرکت راین در دسترس متقاضیان قرار دارد.

شرایط فروش خودرو نقدی راین R3 ویژه اسفند ۱۴۰۱

 

نام خودرو قیمت اسفند ۱۴۰۱ (تومان) مدل تحویل
راین R3 ۵۷۹.۰۰۰.۰۰۰ ۱۴۰۲ ۳۰ روز کاری
مشخصات فنی راین R3

 

هاچ‌بک راین R3 از محصولات گذشته شرکت چانگان که بانام اصلی چانگان cx20 طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ به تولید می‌رسیده است حالا با تاخیر چندین ساله وارد کشور شده است وبه عنوان یک محصول اقتصادی و جمع و جور توسط شرکت خودروسازان راین در بازار عرضه گردید.

راین R3 یک محصول اقتصادی محسوب می‌شود و استفاده از پیشرانه‌های کوچک و کم‌حجم در این گونه محصولات کاملا مرسوم است. راین R3 از یک پیشرانه ۱.۳ لیتری تنفس طبیعی چهارسیلندر با توان ۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۱۶ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و در بخش انتقال نیرو یک جعبه دنده اتوماتیک ۴ سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو در این هاچ بک کراس را برعهده دارد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟