BMW چشم انداز خود را افزایش می دهد

شنبه - 14 مرداد 1402

پیشرانه – BMW   در حالی چشم انداز خود را افزایش می دهد، که هشدار می دهد تورم و مشکلات عرضه تمام نشده است.

پیشرانه – BMW  در حالی چشم انداز خود را افزایش می دهد، که هشدار می دهد تورم و مشکلات عرضه تمام نشده است.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه»  ، بی ام دبلیو چشم انداز سالانه خود را برای حاشیه سود قبل از بهره و مالیات (EBIT) در بخش خودرو در روز سه شنبه افزایش داد اما گفت که چالش های مداوم ناشی از مسائل زنجیره تامین و تورم را در نیمه دوم سال پیش بینی کرده است.

پیش بینی این خودروساز منعکس کننده رقبایی مانند مرسدس بنز بود که چشم انداز درآمد خود را نیز افزایش دادند اما هشدار دادند که محیط اقتصاد کلان همچنان بر تولید تاثیر می گذارد.

ب ام دبلیو اعلام کرد که اکنون انتظار دارد حاشیه سود EBIT در بخش خودروهای خود بین ۹ تا ۱۰.۵ درصد از ۸ تا ۱۰ درصد قبلی داشته باشد و انتظار دارد رشد قابل توجهی در تحویل خودروهای خود داشته باشد که از پیش‌بینی قبلی رشد خفیف بیشتر است.

نتایج اولیه و تعدیل چشم‌انداز نتوانست بازارها را تحت تأثیر قرار دهد، با کاهش ۳.۹۷ درصدی سهام در ساعت ۰۸۳۰ GMT، که عملکرد کمتری نسبت به DAX آلمان و شاخص خودروهای اروپا داشت.

این خودروساز ارقام اولیه حاکی از ۱۲.۶ درصد حاشیه گروهی سود قبل از کسر مالیات در نیمه اول سال و حاشیه سود ۱۰.۶ درصدی EBIT در بخش خودرو را گزارش کرد که با افزایش فروش و قیمت گذاری همراه بود.

فروش BMW در نیمه اول سال ۴.۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت، زیرا مشکلات زنجیره تامین ناشی از عواملی از جمله جنگ در اوکراین و قرنطینه در چین باعث کاهش تولید شد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟