خرید لوازم آفرود چقدر خرج برمی‌دارد

خرید لوازم آفرود چقدر خرج برمی‌دارد

یکشنبه - 22 دی 1398

پیشرانه- آفرود با خودروهای دو دیفرانسیل این روزها تبدیل به یکی از تفریحات جوانان شده است، به همین دلیل در این مطلب فهرستی از آخرین قیمت‌های لوازم پرفروش در این بازار را برای شما تهیه‌کرده‌ایم.

پیشرانه- آفرود با خودروهای دو دیفرانسیل این روزها تبدیل به یکی از تفریحات جوانان شده است، به همین دلیل در این مطلب فهرستی از آخرین قیمت‌های لوازم پرفروش در این بازار را برای شما تهیه‌کرده‌ایم و می خواهیم به این سوال که خرید لوازم آفرود چقدر خرج برمی‌دارد پاسخ دهیم.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» همان‌طور مشخص است نرخ ارز در این بازار حرف اول را در مبحث قیمت‌گذاری می‌زند، ضمن آنکه انحصار برخی واردکنندگان کالا برای این راسته (عرضه کم در بازار و بالا رفتن قیمت‌ها) در شکل‌گیری قیمت‌های فضایی این بازار بی‌تأثیر نیست.

این گزارش را شما در حالی می‌خوانید که قیمت وینچ های بهترین برند بازار ((WARN)) در کمترین ظرفیت و بهترین قیمت زیر ۱۵ میلیون تومان نیست و یا باید برای تهیه یکدست کامل تایر آفرودی حداقل ۸ میلیون تومان هزینه کنید.

وضعیت سپرهای آفرودی اصلی نیز در بازار به همین شکل است و قیمتی بیش از ۲ میلیون تومان برای خودروهای افرودی ساخته‌شده در دهه ۶۰ یا ۷۰ شمسی دارند؛ اما باید خاطرنشان کرد که می‌توان در اکثر شهرها کارگاه‌هایی را پیدا کرد که انواع سپرهای آفرودی، رکاب، رول بار و حتی باربند را به شکل کاملاً اصولی و البته تجربی برای انواع خودروها می‌سازند و قیمتی بسیار پایین‌تر از برندهای بازاری از شما طلب می‌کنند. در مورد سایر لوازم رفاهی این راسته هم باید بگوییم با فراگیر شدن سفرهای آفرودی در اکثر نقاط کشور حالا فروشندگان اینترنتی بسیاری هم‌روی کار آمده‌اند تا هر زمان که اراده کنید بهترین لوازم مخصوص سفرهای بیرون از شهر را برای شما فراهم کنند.

اغلب کول باکس‌ها، لایت بارها، لوازم تزئینی مانند آنتن‌های بلند، شیب‌سنج، تسمه بکسل و … از کشور چین به بازارمان وارد می‌شوند و نسبت به قیمت پرداختی کیفیت قابل قبولی هم دارند اما باید خاطرنشان کرد که مانند سایر لوازم چینی در راسته لوکس‌فروشان این لوازم آفرودی نیز خدمات پس از فروش ندارند.

در مورد لوازم داخلی و خدماتی که به این‌گونه خودروها در کشورمان داده می‌شود هم باید گفت رفع پوسیدگی کف خودرو، موم پاشی و عایق‌بندی اتاق، دوخت کامل کف‌پوش، ترمیم صندلی‌ها و داشبورد و همچنین دوخت روکش صندلی‌های قالبی از حداقل خدماتی هستند که می‌توان آن‌ها را به‌راحتی در بازار جستجو کرد. در پایان باید خاطرنشان کنیم اگر قصد خرید هر نوع آپشن یا قطعه آفرودی در این بازار دارید باید علاوه بر کارایی و زیبایی بصری آن توجه ویژه‌ای هم به رعایت نکات فنی و استحکام آن‌ها داشته باشید تا در سفرهای خارج از شهر و عبور از مسیرهای صعب‌العبور با ایمنی کامل به مقصد برسید.

جدول قیمت خرید لوازم آفرود به شرح زیر است.

خرید لوازم آفرود

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟