گروه بهمن گل سرسبد نمایشگاه خودرو اصفهان

پنجشنبه - 18 آبان 1402

پیشرانه – گروه خودروسازی بهمن قرار است برای نخستین بار، از یک کشنده با قدرت بالای ۵۶۰ اسب بخار در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو اصفهان رونمایی کرد.

پیشرانه – گروه خودروسازی بهمن قرار است برای نخستین بار، از یک کشنده با قدرت بالای ۵۶۰ اسب بخار در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو اصفهان رونمایی کرد.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ،  این گروه صنعتی بزرگ، با حضور گسترده و ارائه طیف متنوعی از محصولات سواری، تجاری، موتورسیکلت و خودروهای شهری، یکی از غرفه‌داران پررنگ نمایشگاه است.

در بخش خودروهای سواری، خودروهای SUV فیدلیتی  پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ  که توسط بهمن موتور تولید می‌شوند، به نمایشگاه آمد. فیدلیتی پرستیژ  با موتور ۱۶۰۰ توربوشارژ، به‌زودی وارد بازار می‌شود و می‌تواند مورد توجه علاقه‌مندان بود. همچنین خودرو سدان پرفروش ریسپکت  نیز از دیگر خودروهای حاضر در غرفه بهمن موتور است.

علاوه بر این‌ها، پیکاپ آفرود بلند قامت G9 با قدرت ۱۹۵ اسب بخار که تولید آن از مهرماه آغاز شده، در ماه‌های آینده روانه بازار می‌شود و در نمایشگاه اصفهان به نمایش در آمد.

شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان بخش تجاری گروه بهمن، با محصولات متنوعی همچون کشنده ۵۶۰ اسب بخار جدید، کشنده امپاور BD500، کامیون امپاور BD300 و محصولات دیگر در این نمایشگاه حضور دارند

گروه بهمن با کشنده جدید ۵۶۰ اسب بخاری در نمایشگاه اصفهان

شرکت ایران دوچرخ نیز با انواع موتورسیکلت‌های برقی و بنزینی تولیدی خود، غرفه‌ای جداگانه دارد که می‌تواند مورد توجه علاقه‌مندان قرار دارد.

همچنین شرکت اتوبوس‌سازی اسنا، مدرن‌ترین اتوبوس شهری ۱۸ متری خود را به نمایشگاه خواهد آورد تا در معرض دید مدیران شهری و شهروندان اصفهانی قرار گرفت.

در مجموع، گروه بهمن با حضور گسترده در نمایشگاه خودرو اصفهان، سعی دارد توانمندی‌های خود در تولید انواع خودروهای سبک و سنگین را به نمایش بگذارد و همزمان بتواند سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟