کمپین خدمات پس از فروش پیکاپ تاگا؛ تا یلدا به حساب ما سفر کنید

سه شنبه - 7 آذر 1402

پیشرانه -خودرو تاگا یکی از جدیدترین پیکاپ‌های بازار کشور است و حالا مجموعه صنایع خودرو سازی پادرا به جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود و همچنین ایجاد تجربه مطلوب برای مالکین شخصی خودروهای تاگا، اقدام به برگزاری یک کمپین سراسری با نام “تا یلدا به حساب ما سفر کنید…” نموده است. به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» […]

پیشرانه -خودرو تاگا یکی از جدیدترین پیکاپ‌های بازار کشور است و حالا مجموعه صنایع خودرو سازی پادرا به جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود و همچنین ایجاد تجربه مطلوب برای مالکین شخصی خودروهای تاگا، اقدام به برگزاری یک کمپین سراسری با نام “تا یلدا به حساب ما سفر کنید…” نموده است.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ، این مجموعه به جهت افزایش رضایتمندی مالکان و خریداران پیکاپ تاگا، طرح ویژه کمپین خدمات پس از فروش “سرویس دوره‌ای رایگان در بخش قطعات و اجرت ” را ارائه کرده است.

خودرو تاگا یکی از جدیدترین پیکاپ‌های بازار کشور است و حالا مجموعه صنایع خودرو سازی پادرا به جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود و همچنین ایجاد تجربه مطلوب برای مالکین شخصی خودروهای تاگا، اقدام به برگزاری یک کمپین سراسری با نام “تا یلدا به حساب ما سفر کنید…” نموده است.

کیارش افشاریان مدیر ارتباطات و بازاریابی صنایع خودرو سازی پادرا طی گفت و گویی عنوان کرد: این کمپین از امروز مصادف با ۱ آذر آغاز شده و تا تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و ویژه خدمات سرویس دوره ای رایگان برای قطعات و اجرت “کلیه مالکین شخصی خودروهای تاگا” با پیمایش ۵۰۰۰ کیلومتر است

مشخصات فنی و امکانات رفاهی پیکاپ کینگ لینگ تاگا لانگ

پیکاپ کینگ لینگ تاگا لانگ در نسخه بنزینی مجهز به موتور توربوشارژر ۱.۸ لیتری است که توانایی تولید ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. وزن خالص این پیکاپ در حدود ۲ تن است. در نسخه با فاصله طولانی محورها، ابعاد طول ۵۶۹۲ میلیمتر، عرض ۱۸۸۵ میلیمتر و ارتفاع ۱ ۸۳۰ میلیمتر را داراست. فاصله بین دو محور جلو و عقب آن نیز ۳۴۰۶ میلیمتر می‌باشد.

از نظر تجهیزات و امکانات ایمنی، این پیکاپ مجهز به نشانگر و تنظیم‌کننده ارتفاع کمربند ایمنی صندلی جلو، کمربند عقب سه‌نقطه‌ای، قفل مرکزی و ایمنی کودک، سامانه کنترل فشار باد لاستیک‌ها، قفل درب‌های اتوماتیک، هشداردهنده بازبودن درب‌ها، بالابر برقی شیشه جلو، دستگاه کنترل از راه دور، ترمز دیسکی جلو و عقب، هشداردهنده سایش لنت‌های ترمز، سامانه ضدسرقت موتور و سیستم ورود بدون کلید هوشمند می‌باشد.

از دیگر امکانات کنترلی و ایمنی این خودرو می‌توان به سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کنترل الکترونیکی پایداری، دوربین دید عقب ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار خروج از مسیر و کروز کنترل اشاره نمود.

علاوه بر موارد فوق، شیشه‌های دوجداره عایق‌بندی‌شده، آینه‌های برقی و گرم‌کن جانبی، جاعینکی و آفتاب‌گیر آینه‌دار نیز از دیگر امکانات این پیکاپ محسوب می‌شوند.

 

3 از 1 رای

نظر شما چیست؟