ورود پارت دوم کینگ لینگ تاگا در پادران موتور تعداد ۴۰ دستگاه

سه شنبه - 30 آبان 1402

پیشرانه- پس از دور اول عرضه پیکاپ وارداتی کینگ لینگ تاگا توسط شرکت پادران موتور، محموله جدیدی متشکل از ۴۰ دستگاه پیکاپ تاگا وارد کشور شد. تاگا H نخستین محصول وارداتی است که موفق به دریافت پلاک ملی شده و توسط شرکت پادران موتور به بازار کشور آمده است. این پیکاپ آفرودی با نام اصلی […]

پیشرانه- پس از دور اول عرضه پیکاپ وارداتی کینگ لینگ تاگا توسط شرکت پادران موتور، محموله جدیدی متشکل از ۴۰ دستگاه پیکاپ تاگا وارد کشور شد.

تاگا H نخستین محصول وارداتی است که موفق به دریافت پلاک ملی شده و توسط شرکت پادران موتور به بازار کشور آمده است. این پیکاپ آفرودی با نام اصلی کینگ لینگ تاگا H بر پایه پلتفرم ایسوزو D-Max ساخته شده است.

تاگا H در دو نوع بنزینی و دیزلی تولید می‌شود اما پادران موتور در مراحل اولیه با توجه به نیاز بازار ایران، تنها مدل بنزینی آن را در دو نوع استاندارد و لانگ (LWB) برای عرضه در نظر گرفته است. مدل استاندارد برای مشتریانی مناسب است که نیاز به فضای بار متوسط دارند، در حالی که مدل لانگ با ابعاد و فضای بیشتر، گزینه بهتری برای حمل بارهای حجیم و سنگین به شمار می‌رود.

این خودرو با جلوپنجره بزرگ چندضلعی، سپر اسپرت و چراغ‌های بزرگ، ظاهری سرسختانه و در عین حال جذاب دارد. طول مدل استاندارد ۵۳۸۲ میلی‌متر و فاصله دو محور آن ۳۰۹۶ میلی‌متر است. مدل لانگ ۳۱۰ میلی‌متر طول بیشتر و فاصله محوری ۳۴۰۶ میلی‌متری دارد که این افزایش ابعاد به فضای داخلی و ظرفیت حمل بار بیشتر کمک شایانی می‌کند.

داخل کابین با نمایشگر ۱۰ اینچی، فرمان دی‌کات، پنل دیجیتالی، صندلی‌های راحت با روکش چرم و غیره، طراحی مدرن و کاربرپسندی دارد. صندلی راننده دارای تنظیمات برقی در ۸ جهت است تا رانندگان بتوانند مناسب‌ترین وضعیت رانندگی را برای خود پیدا کنند. همچنین گرمکن صندلی‌های جلو نیز برای ایام سرد زمستان در نظر گرفته شده است.

موتور این خودرو یک پیشرانه ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر با توان ۲۳۱ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور است. این موتور به همراه گیربکس ۶ سرعته‌ی دستی، توانایی بالایی برای حرکت در مسیرهای آفرود و جاده‌ای به تاگا H می‌دهد. البته در صورت نیاز، سیستم انتقال قدرت از حالت RWD به ۴WD تبدیل می‌شود تا چسبندگی و ایمنی بیشتری داشته باشد.

از لحاظ ایمنی و تجهیزات رانندگی نیز تاگا H مجهز به سیستم‌های پیشرفته متعددی همچون ESC، ABS، EBD، ASR و HAC است تا ایمنی و ثبات حرکت خودرو در شرایط مختلف جاده‌ای تضمین شود. همچنین امکانات رفاهی از قبیل کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، ورود بدون کلید، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باران، TPMS و… برای آسایش بیشتر سرنشینان در نظر گرفته شده است.

در مجموع تاگا H یک پیکاپ آفرودی با طراحی مدرن، موتور توانمند، فضای داخلی راحت و مجهز به جدیدترین سیستم‌های ایمنی و رانندگی است که می‌تواند گزینه خوبی برای کاربران حرفه‌ای و خانوادگی باشد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟