نیسان ناوارا

نیسان ناوارا دوباره متولد می شود

یکشنبه - 17 شهریور 1398

پیشرانه – نیسان ناوارا به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین ساخته‌های نیسان، فصل چهارم زندگی‌اش را آغاز می کند.

پیشرانه – نیسان ناوارا به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین ساخته‌های نیسان، فصل چهارم زندگی‌اش را آغاز می کند.

به گزارش وب سایت خبری پیشرانه این خودرو این بار با قوای فنی پربازده‌‌تر، جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی کاملاً جدید، سیستم تعلیق بهبودیافته، ترمزهای دیسکی استاندارد چهارچرخ، ظرفیت حمل بار بیشتر و قابلیت‌های چشمگیر آفرود به دنبال موفقیت های بیشتر است.

نسل چهارم نیسان ناوارا از پیشرانه‌های توربو دوقلو مجهز به پیستون‌های فولادی، پوشش کربنیِ رینگ پیستون‌ها، نسبت تراکم کمتر ۱۵:۱، سیستم تزریق سوخت با فشار بیشتر و پمپ جدید، سیستم خنک‌کننده بهسازی‌ شده و سیستم اگزوز تازه مجهز به فیلتر ذرات (DPF) و کاهش آلاینده‌ها (SCR) سود می‌برد که دو خروجی متفاوت ۱۶۱ و ۱۸۱ اسب بخاری داشته و با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته خودکار همکاری می‌کنند.

شاید یکی از قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های این نسل ظرفیت حمل بار ۱۱۶۵ کیلوگرمی در مدل تک کابین و ۱۱۱۵ تا ۱۱۸۰ کیلوگرمی در نسخه دوکابین باشد. که در کنار ویژگی‌هایی همچون اپلیکیشن NissanConnect Services، افزایش ۲۵ میلی‌متری ارتفاع محور عقب و فنرلول‌های دومرحله‌ای وجهه کاربردی‌تری به این وانت ژاپنی-اسپانیایی می‎‌بخشد.
ناوارا جدید همچنین به لحاظ امکانات ایمنی و رفاهی نیز مواردی همچون چراغ‌ جلو LED، سامانه اطلاعات و سرگرمی NissanConnect، نمایشگر ۸ اینچی چندلمسی داشبورد، رهیاب TomTom با اطلاعات لحظه‌ای و نقشه‌های سه‌بعدی، سامانه کنترل تریلر، ترمز اضطراری، کمکی حرکت در سربالایی و سرپایینی، دوربین ۳۶۰ درجه اطراف خودرو و… در چنته دارد.

نسل نخست این ژاپنی سال ۱۹۹۷ متولد شد و در بازارهای آسیا ، اروپا ، آفریقای جنوبی ، نیوزیلند، استرالیا، آمریکای شمالی ، مرکزی و جنوبی و برخی از بازارهای منتخب فروخته شد و موفقیت های خوبی نیز کسب کرد.

گفتنی است ناوارا نام خود را از منطقه ناوار در شمال اسپانیا گرفته است. جایی که نسخه اروپایی این خودرو در کارخانه نیسان می شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟