گروه صنعتی مایان با محصولات تخصصی در نمایشگاه مدیریت بحران + عکس

جمعه - 8 دی 1402

پیشرانه – گروه خودروسازی مایان به عنوان یکی از شرکتهای با سابقه و معتبر در زمینه تولید واردات و تأمین انواع خودروهای تجاری و سنگین، در دومین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت بحران ایران حضور پررنگی داشته است. این شرکت از سال ۱۳۹۴ به عنوان نماینده انحصاری محصولات شرکت معتبر زیگلر آلمان در ایران فعالیت می‌کند. شرکت […]

پیشرانه – گروه خودروسازی مایان به عنوان یکی از شرکتهای با سابقه و معتبر در زمینه تولید واردات و تأمین انواع خودروهای تجاری و سنگین، در دومین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت بحران ایران حضور پررنگی داشته است. این شرکت از سال ۱۳۹۴ به عنوان نماینده انحصاری محصولات شرکت معتبر زیگلر آلمان در ایران فعالیت می‌کند.

شرکت زیگلر آلمان یکی از سه تولیدکننده برتر تجهیزات آتش‌نشانی در سطح جهان است که از سال ۱۸۹۱ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. این شرکت انواع محصولات مرتبط با آتش‌نشانی از جمله خودروهای آتش‌نشانی، پمپ‌های اطفای حریق، مانیتورها، نازل‌ها، شیلنگ‌های آتش‌نشانی و قطعات یدکی مربوطه را تولید می‌کند.

گروه خودروسازی مایان تاکنون همکاری‌های گسترده‌ای با سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله شهرک‌های صنعتی سراسر کشور، سازمان هلال احمر و سازمان راهداری داشته است. این شرکت توانسته خودروهای آتش‌نشانی مجهز به برند معتبر زیگلر را با مدل‌های مختلف شامل کامیونت‌های فوسو و همچین محصول دیما ۶ تن، ۹ تن و ۱۹ تن را عرضه کند که علاوه بر کاربری آتش‌نشانی، قابلیت نصب انواع کاربری‌های دیگر نظیر امداد جاده‌ای را نیز دارند.

این شرکت به عنوان نمایندگی انحصاری برند میتسوبیشی با مدل فوسو در ایران نیز فعالیت داشته است. این محصول از یک برند باکیفیت و چندملیتی ژاپنی-آلمانی (میتسوبیشی-دایملر) و یکی از باکیفیت‌ترین محصولات در دسته کامیونت‌‌های بازار ایران محسوب می‌شود.

مایان دیزل در ادامه محصولات برند دیما را با قابلیت‌های جدید و بیشتر نسبت به محصولات قبلی خود معرفی کرده است تا طیف گسترده‌تری از مشتریان را پوشش دهد.

این امکانات شامل خوابدار شدن، ترمز اضطراری، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار خط خوان ، ESP و… می‌شود.

دیگر فعالیت این شرکت در بخش تولید کاربری تریلرهای با همکاری شرکت کوگل آلمان است و این شرکت نمایندگی انحصاری این مجموعه معتبر را برعهده داردو

حضور گروه خودروسازی مایان و شرکت دیما دیزل در دومین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت بحران ایران که از ۴ تا ۶ دی ماه برگزار شده است، فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های این شرکت معتبر در زمینه تولید و عرضه خودروهای آتش‌نشانی پیشرفته به مخاطبان داخلی و خارجی ایجاد کرد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟