فونیکس آریزو ۸ سدان لوکس و پرقدرت مدیران خودرو رونمایی شد+ گالری عکس

دوشنبه - 9 بهمن 1402

پیشرانه- روزگذشته خودرو آریزو ۸ محصول جدید مدیران خودرو و تحت برند فونیکس رونمایی شد. فونیکس آریزو ۸ محصول سال ۲۰۲۲ است و به عنوان یک ماشین سدان نسبتاً خوش هیبت، می‌تواند رقیب مناسبی برای نمونه‌های کارکرده محصولات کره‌ای نظیر آزرا و سوناتا باشد. شتاب فوق‌العاده سریع و دارا بودن انبوهی از آپشن‌های مختلف را […]

پیشرانه- روزگذشته خودرو آریزو ۸ محصول جدید مدیران خودرو و تحت برند فونیکس رونمایی شد.

فونیکس آریزو ۸ محصول سال ۲۰۲۲ است و به عنوان یک ماشین سدان نسبتاً خوش هیبت، می‌تواند رقیب مناسبی برای نمونه‌های کارکرده محصولات کره‌ای نظیر آزرا و سوناتا باشد. شتاب فوق‌العاده سریع و دارا بودن انبوهی از آپشن‌های مختلف را می‌توان در دسته مشخصات هیجان‌انگیز این ماشین چینی قرار داد.

آریزو ۸ مدیران خودرو برخلاف روال حاکم بر اکثر محصولات چری در ایران، دیگر به موتورهای ۱.۵ لیتری یا ۱.۶ لیتری تکیه نکرده است. این خودرو با قوی‌ترین پیشرانه خود یعنی موتور ۲ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم پا به میدان گذاشته و یک نوع توان فنی بسیار مهیج را در مقایسه با دیگر خودروهای هم‌رده موجود در کشورمان به نمایش می‌گذارد. این پیشرانه که با گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه همکاری می‌کند، در مجموع ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌کند.
شتاب صفر تا صد فونیکس آریزو ۸ تقریباً چیزی در حدود ۷ ثانیه است که برای ماشینی در این ابعاد کاملاً سریع و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟