محصولات دیما در پنجمین نمایشگاه اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ + عکس

جمعه - 13 بهمن 1402

پیشرانه – شهر آفتاب به مدت یک هفته میزبان برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران است که با عنوان تجاری اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ شناخته می‌شود. تولیدکنندگان و واردکنندگان متعددی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به دیما دیزل اشاره کرد. دیما دیزل در غرفه خود از سه محصول رونمایی […]

پیشرانه – شهر آفتاب به مدت یک هفته میزبان برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران است که با عنوان تجاری اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ شناخته می‌شود. تولیدکنندگان و واردکنندگان متعددی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به دیما دیزل اشاره کرد.

دیما دیزل در غرفه خود از سه محصول رونمایی کرده است؛ کامیون ۶ تنی خواب‌دار، کامیون کمپرسی و کشنده. هر سه خودرو متعلق به برند دیما هستند.

محصولات دیما دیزل در اتو اکسپو تهران

کامیون کمپرسی ۱۹ تن دیما، جدیدترین محصول دیما دیزل به حساب می‌آید. وزن خالص این کامیون به ۶.۵ تن می‌رسد و می‌تواند باری حدود ۱۰ تن را به راحتی جابجا کند. تعلیق دیفرانسیل سوار بر فنر شمش بوده و ترمزها از نوع دیسکی هستند. این محصول به احتمال زیاد در سال آینده وارد خط تولید شده و در تابستان روانه بازار می‌شود. این ماشین تجهیزاتی مثل رادار خط‌خوان، ترمز اضطراری، ترمز ضد قفل، سیستم ضد لغزش، سیستم پایداری الکترونیکی و بخاری درجا دارد. کمپرسی دیما ۱۹ تنی تمام استانداردهای ۸۵گانه را پاس می‌کند و داشبورد آن در مقایسه با مدل قبلی، به‌روز و مدرن‌تر شده است.

از دیگر خودروهای موجود در غرفه مایان می‌توان به کامیونت ۶ تن خواب‌دار اشاره کرد. این کامیونت دارای بلندترین طول شاسی بوده و مناسب برای بارهای عریض است. در مقایسه با کامیونت‌های موجود در بازار، دیما ۶ تنی همچنین از بیشترین فضا جهت حمل بار برخوردار است.

و اما کشنده دیما یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کشنده‌های جهان است و دلیل محبوبیت آن را می‌توان در طراحی آئرودینامیک، وزن سبک، طول بلند بارخور و قدرت موتور خلاصه کرد. پیشرانه این کشنده ۴۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۳۰۰ نیوتن متر گشتاور داشته و گیربکس تمام اتوماتیک آن ساخت شرکت ZF است. کولر درجا، بخاری درجا، رادار خط‌خوان، ترمز اضطراری، سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز ضد قفل و … از جمله تجهیزات اصلی این کشنده قدرتمند به حساب می‌آیند.

تمام کاربری‌های موجود برای این خودروها جدید و مطابق با الگوهای امروزی طراحی شده‌اند.

خدمات پس از فروش و تأمین قطعات برای ماشین‌های دیما

دیما دیزل دارای ۲۲ نمایندگی در سراسر کشور است. این نمایندگی‌ها هم در بخش فروش و هم در بخش خدمات پس از فروش فعالیت می‌کنند. این نمایندگی‌ها در راه‌های مواصلاتی و جاده‌های ترانزیتی مستقر شده‌اند تا بیشترین دسترس‌پذیری را داشته باشند. البته دو نمایندگی تعویض روغن در آمل و گیلان نیز وجود دارند.

شرکت دیما دیزل پیش از ورود به فاز تولید، قطعات مربوط به محصولات خود را بین نمایندگان توزیع می‌کند. با توجه به فعال بودن نمایندگی‌ها، موجودی قطعات و همین‌طور امدادهای جاده‌ای ۲۴ ساعته، بعید به نظر می‌رسد خریداران خودروهای دیما برای تأمین قطعات و تعمیرات احتمالی با مشکل خاصی روبه‌رو شوند

برنامه‌های آتی دیما دیزل

کمپرسی ۱۹ تن دیما، جدیدترین محصول دیما دیزل است که در فصل بهار وارد خط تولید و در تابستان روانه بازار می‌شود. این شرکت همچنین قصد دارد در آینده نزدیک، از میتراک ۵/۳ تن خود رونمایی کند.

باز کردن گالری تصاویر
5 از 2 رای

نظر شما چیست؟