در گفت و گو با «پیشرانه» مطرح شد:

افزایش مدت زمان خدمات پس از فروش محصولات  گروه مایان

یکشنبه - 15 بهمن 1402

پیشرانه – گروه مایان در راستای تکریم مشتریان، گارانتی محصولات خود را از ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر به ۳ سال یا ۳۰۰ هزار کیلومتر افزایش داده است که زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد. مرضیه ملکی مدیر فروش و بازاریابی گروه مایان در گفت و گو با «پیشرانه» درباره دلایل این افزایش گارانتی، […]

پیشرانه – گروه مایان در راستای تکریم مشتریان، گارانتی محصولات خود را از ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر به ۳ سال یا ۳۰۰ هزار کیلومتر افزایش داده است که زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

مرضیه ملکی مدیر فروش و بازاریابی گروه مایان در گفت و گو با «پیشرانه» درباره دلایل این افزایش گارانتی، اظهار کرد: ما از زمان شروع فعالیت و عرضه ديما هميشه شعارمان اين بود كه اين محصول، باكيفيت‌ترين محصول بازار است و گزارش‌های سازمان بازرسی استاندارد ایران نیز این موضوع را تایید میکند، طبق آديت سازمان ISQI که هر فصل محصولات انجام مي‌شود، همه محصولات مایان بالاترين رده كيفيت را دارند، این گزارشات در بخش خدمات پس از فروش هم تایید کننده موفقیت مایان در ارایه خدمات پس از فروش مناسب است که در آخرین رتبه بندی توانستیم رتبه دوم را به خودمان اختصاص دهيم.

ملکی ادامه داد: به همین دلایل و در راستی تکریم مشتریان طي مذاكراتي كه با شركت مادر داشتيم و بررسي‌هايي كه انجام شد، تصميم گرفتيم براي رضايت مشتري ها، مدت زمان گارانتي‌ ها را افزايش دهيم.

او درباره افزایش هزینه ها با افزایش مدت زمان گارانتی بیان کرد: با توجه به كيفيت محصول، تصميم به افزايش سقف گرفتيم و اين هزينه را شركت پذيرفته‌است، صرفا فقط به خاطر رضايت مشتريان حقوقي و حقيقي.

به گفته وی، این افزایش مدت زمان گارانتی شامل تمامی محصولات می شود و جزئئیات دقیق در آینده اعلام می‌شود.

وی همچنین درباره وضعیت تامین قطعات بیان کرد: سياست مديريت شركت از روز نخست تامین قطعات پیش از عرضه خودرو بوده است، یعني پيش از اين‌كه محصولی را به بازار عرضه كنيم، همکاران ما در مايان ديزل، سفارش‌گذاري قطعات، چه تندگردش و چه كندگردش را انجام دادند و پيش از عرضه محصول، قطعات تامین شده است و به هيچ عنوان در تامين قطعاتمان مشكلي نداريم.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟