شرایط جدید فروش اعتباری ایران‌خودرو

شرایط جدید فروش اعتباری ایران‌خودرو اعلام شد

سه شنبه - 5 شهریور 1398

پیشرانه- شرایط جدید فروش اعتباری ایران‌خودرو بعد از معرفی مدیرعامل جدید این شرکت چهارشنبه ۶ ام شهریورماه اعلام شد.

پیشرانه- شرایط جدید فروش اعتباری ایران‌خودرو بعد از معرفی مدیرعامل جدید این شرکت چهارشنبه ۶ ام شهریورماه اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت خبری پیشرانه گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرده است پس‌فردا چهارشنبه ۶ ام شهریورماه فروش اعتباری ۲ خودرو این شرکت آغاز می‌شود.

ایران‌خودرو اعلام کرده است ۲ خودرو دنا پلاس و پارس TU5 به صورت اعتباری و با ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تسهیلات پس‌فردا ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود.

این شرکت همچنین اعلام کرده است قیمت مصوب فروش خودرو دنا پلاس ۱۱۰ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۴۰۰ و قیمت مصوب پارس TU5 ۸۵ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۰۰ تومان خواهد بود.

بر اساس این گزارش مبلغ پیش‌پرداخت برای خودرو دنا پلاس ۱۰۰ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و برای خودرو پارس TU5 نیز ۷۷ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان تعیین‌شده است.

همچنین مبلغ تسهیلات اعلام‌شده از سوی ایران‌خودرو طی یک فقره چک به تاریخ ۱۵ شهریورماه ۹۹ از خریداران گرفته خواهد شد.

ایران‌خودرو در ضمن اعلام کرده است در شرایط جدید فروش اعتباری ایران‌خودرو تنها رنگ سفیدرنگ برای خریداران موجود است و زمان تحویل خودرو نیز ۳۰ روز از تاریخ ارائه و تأیید نهایی چک‌ها خواهد بود.

گفتنی است این شرایط جدید فروش اعتباری ایران‌خودرو نخستین طرح فروش ایران‌خودرو در شهریور و همچنین بعد انتصاب مدیرعامل جدید این شرکت فرشاد مقیمی است.
۲ خودرو دنا پلاس و پارس TU5 ۲ خودرو پرطرفدار ایران‌خودرو است که فرشاد مقیمی و مدیران بازاریابی و فروش این شرکت کار خود را در دوره جدید مدیریت این شرکت کار خود را با آنها آغاز کرده‌اند.

شایان ذکر است جدول شرایط فروش اعتباری ایران خودرو به شرح زیر است.
شرایط فروش اعتباری ایران خودرو ششم شهریور

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟