زورآزمایی خودروسازان چینی در نمایشگاه خودرو پکن

چهارشنبه - 12 اردیبهشت 1403

پیشرانه-هجدهمین نمایشگاه خودرو پکن یا اتو چاینا از ۶ اردیبهشت (۲۵ آوریل) آغاز شده و تا ۱۵ اردیبهشت (۴ می) ادامه خواهد داشت. نمایشگاه Auto China که به طور مشترک توسط شرکت ملی صنعت خودروی چین (CNAIC) و شورای چین برای ارتقای تجارت بین‌المللی تأسیس شده است، پیشروترین نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو در چین […]

پیشرانه-هجدهمین نمایشگاه خودرو پکن یا اتو چاینا از ۶ اردیبهشت (۲۵ آوریل) آغاز شده و تا ۱۵ اردیبهشت (۴ می) ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه Auto China که به طور مشترک توسط شرکت ملی صنعت خودروی چین (CNAIC) و شورای چین برای ارتقای تجارت بین‌المللی تأسیس شده است، پیشروترین نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو در چین است. پس از تأسیس در سال ۱۹۹۰، Auto China که اکنون نمایشگاه غالب خودرو در چین است تأثیر مثبتی بر صنعت خودرو و نمایشگاه جهانی دارد. این نمایشگاه نقش بسیار موثری در تقویت مبادلات و همکاری بین صنعت خودروسازی چین و بازارهای خارجی و افزایش توسعه صنعت خودروسازی چین را دارد.

این نمایشگاه در ۸ سالن بزرگ برای خودروسازان و ۱۴ سالن کوچک برای قطعه سازان دایر گردیده که با حضور برندهای جهانی و چینی در حال برگزاری می باشد، از نکات جالب توجه این نمایشگاه معرفی و عرضه محصولات جدید و به روز خودروسازان خارجی و چینی هست که در دوره قبلی برگزاری رونمایی نشده اند.

– در بخش بین المللی می توان از حضور شرکت‌های زیر یاد کرد:
رولزرویس، بنتلی، لامبورگینی، مزدا، شورلت، پول استار، آئودی، بیوک، تویوتا، مرسدس بنز، اسمارت، پورشه، لوتوس، هیوندای، کیا، هوندا، نیسان، فورد، جنسیس، ولوو، لکسس، کادیلاک، جگوار -لندروور، اینفینیتی، لینکلن، فولکس واگن، بی ام و و مینی.

همچنین منصوری و لورینزر بعنوان دو تیونینگ کار بزرگ و مطرح دنیا و بوش بعنوان یکی از بزرگترین قطعه سازان دنیا در سالن های اصلی حضور دارند.

–  بخش داخلی هم با حضور خودروسازان چینی نامبرده زیر فعال است:
زیکر، دیپال، چری، اکسید، گک آیون، گک ترامچی، سایک روئه وه، سایک ام جی، سایک مکسس، لیپ موتور، جتور، دایون، نیو، جک، هونچی، راکس موتور، گریت وال همراه با تانک، اورا، وی، هاول و پوئر، بایک همراه با آرک فوکس و بیجینگ، نتا، لی آتو، فورمولا باو، یانگ وانگ، بی وای دی آتو، وولینگ، یونیتی، آی کار، دونگ فنگ با خودرو های سواری و برندهای وویا و ام هیرو، آی ام موتور، شیائومی، جیون، جیلی ، جی ام سی، سرس، چانگان، هایپر، جتا، آواتر، رایزینگ، ایکس پنگ، لینک اند کو و دنزا.

حضور شرکت مطرح چینی CATL یکی از بزرگترین تامین کنندگان باتری خودروهای برقی در سالن اصلی و در کنار خودروسازان بسیار قابل توجه است.

باز کردن گالری تصاویر

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟