مهدی اسدی
شنبه - 2 فروردین 1399

تعویض لامپ چراغ عقب پژو ۲۰۶

یشرانه – تعویض لامپ چراغ عقب پژو ۲۰۶ عنوان مطلبی است که در بخش «تعمیر و نگهداری» وب‌سایت خبری «پیشرانه» برای خوانندگان تهیه‌کرده‌ایم. به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» اما پیش‌ازاینکه وارد موضوع تعویض لامپ چراغ عقب پژو ۲۰۶ شویم؛ دلیل انتخاب این موضوع در بخش «تعمیر و نگهداری» آسان بودن آن است و تقریباً تمامی […]

دسته ویدیو ها:

یشرانه – تعویض لامپ چراغ عقب پژو ۲۰۶ عنوان مطلبی است که در بخش «تعمیر و نگهداری» وب‌سایت خبری «پیشرانه» برای خوانندگان تهیه‌کرده‌ایم.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» اما پیش‌ازاینکه وارد موضوع تعویض لامپ چراغ عقب پژو ۲۰۶ شویم؛ دلیل انتخاب این موضوع در بخش «تعمیر و نگهداری» آسان بودن آن است و تقریباً تمامی دارندگان خودرو می‌توانند به‌سادگی این کار را در خیابان و یا پارکینگ خانه خود انجام دهند.

این موضوع ازآنجا اهمیت دارد که چراغ خودرو و همچنین چراغ عقب خودرو به‌خصوص در شب اهمیت زیادی دارد.

این چراغ‌ها، چراغ‌هایی قرمزرنگ در پشت اتومبیل شما هستند و هر زمان که چراغ‌های ماشین را روشن کنید، روشن می‌شود. این چراغ‌ها به راننده‌های پشت‌سری کمک می‌کنند تا ماشین شمارا در تاریکی شب ببینند و فاصله‌شان را با شما تنظیم کنند.

در عقب خودرو چراغ‌های ترمز نیز وجود دارد؛ این چراغ‌ها در کنار چراغ‌های عقب ماشین قرار دارند و با روشن شدنشان، به راننده‌های پشت سرتان اعلام می‌شود که شما سرعت ماشین را کم کرده‌اید یا قصد متوقف شدن دارید. به‌محض آنکه شما پایتان را روی پدال ترمز بگذارید، این چراغ‌ها روشن می‌شود. البته باید مطمئن باشید که این چراغ‌ها سالم باشند و نسوخته باشد.

چراغ راهنما یا چراغ دور زدن هم بخشی از مونتاژ چراغ عقب است. معمولاً با توجه به الزامات قانونی رنگ این چراغ‌ها زرد است و نشان می‌دهند که آیا خودرو قرار است به سمت راست حرکت کند یا چپ. چراغ دنده‌عقب هم بخشی از این مونتاژ است که نشان‌دهنده‌ی حرکت خودرو با دنده‌عقب است.

به همین دلیل در صورت روشن نشدن حتی درراه رسیدن شما به تعمیرگاه‌ها نیز خطر تصادف بسیار زیاد خواهد بود، درصورتی‌که اگر بتوانید خودتان چراغ عقب خودرو را تعویض کنید، خطر کمتری شمارا تهدید می‌کند.

در این ویدئو شیوه تعویض لامپ چراغ عقب پژو ۲۰۶ را به شما آموزش دادیم. همچنین پیش‌ازاین نیز مواردی مانند تعویض لنت جلو خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲، تعویض لنت جلو خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۶ و ۵ و بررسی خودرو در زمستان و پیش از سفر را آموزش داده‌ایم.

همچنین موارد دیگری نیز در بخش «تعمیر و نگهداری» به‌صورت تصویری آموزش داده شده است که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟