فروش فوری محصولات چری مدیران خودرو

فروش فوری محصولات چری مدیران خودرو+ شرایط

دوشنبه - 2 تیر 1399

پیشرانه – فروش فوری محصولات چری مدیران خودرو آغاز شده و بر اساس اعلام مدیران خودرو، ماشین‌های خریداری شده در تیرماه ۹۹ تحویل خواهند شد.

  1. پیشرانه – فروش فوری محصولات چری مدیران خودرو آغاز شده و بر اساس اعلام مدیران خودرو، ماشین‌های خریداری شده در تیرماه ۹۹ تحویل خواهند شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» پس از نهایی شدن فروش ویژه محصولات ایران خودرو و سایپا در دو دور که در خرداد ماه امسال اجرایی شد، شرکت مدیران خودرو اعلام کرده که فروش فوری تعدادی از محصولات چری خود را در دستور کار قرار داده است.

طبق اعلام مدیران خودرو، در این دور از فروش امکان خرید اقساطی این خودروها وجود خواهد داشت و این شرکت با در نظر گرفتن شرایط منعطف، چند نوع قسط بندی ماهانه را به مشتریان خود پیشنهاد کرده است.

در فروش فوری محصولات چری مدیران خودرو، آریزو ۵ دنده‌ای عرضه نشده اما هشت محصول دیگر این شرکت برای فروش در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی مدیران خودرو، خودرو آریزو ۵ فول توربو، ۳۰۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. بر این اساس مشتریان باید ابتدا حدودا ۱۵۴ میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کنند و سپس در اقساطی ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماه مابقی پول خودرو را پرداخت کنند. مبلغ اقساط ماهانه این خودرو بر اساس ترتیب بالا ۱۴.۵، هشت، ۵.۹، ۴.۹ و ۴.۳ میلیون تومان در ماه خواهد بود.

خودرو بعدی که در طرح فروش فوری محصولات چری مدیران خودرو عرضه شده، آریزو ۶ فول توربو است. این ماشین نیز از سوی شرکت ۴۵۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده و مشتریان باید ۲۰۳ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب مدیران خودرو واریز کنند. قسط بندی این خودرو نیز از یک سال تا پنج سال خواهد بود و به ترتیب اقساط ماهانه آن ۲۳.۴، ۱۳، ۹.۶، ۷.۹ و هفت میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیران خودرو قیمت تیگو۵ فول خود را نیز ۳۹۳ میلیون تومان اعلام کرده و مبلغ پیش پرداخت را نیز ۱۷۷ میلیون تومان در نظر گرفته است. مبلغ اقساط یک ساله این خودرو ۲۰ میلیون تومان، دو ساله ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سه ساله هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، چهار ساله حدودا هفت میلیون تومان و پنج ساله شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

متقاضیان خرید خودرو تیگو۷ فول توربو نیز باید ۲۳۴ میلیون تومان پیش پرداخت برای این خودرو ۵۲۰ میلیون تومانی پرداخت کنند. اقساط ماهانه این خودرو به ترتیب از یک تا پنج سال،حدودا ۲۷، ۱۵، ۱۱، ۹ و هشت میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

دیگر خودرویی که در فروش فوری محصولات چری مدیران خودرو عرضه شده، X55 فول توربو است. این ماشین نیز ۴۳۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده که ۱۹۵ میلیون پیش پرداخت نیاز دارد. اقساط ماهانه یک ساله ۲۲.۴، دو ساله ۱۲.۴، سه ساله ۹.۲، چهار ساله ۷.۶ و پنج ساله ۶.۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

X33S دیگر خودرو مدیران است که امکان تحویل آن تا تیر ماه امسال وجود خواهد داشت. این ماشین ۲۹۴ میلیون تومان قیمت دارد و ۱۳۲ میلیون تومان پیش پرداخت نیاز خواهد داشت. اقساط یک تا پنج ساله این خودرو نیز به ترتیب، ۱۵.۲، ۸.۴، ۶.۲، ۵.۱ و ۴.۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

X22  فول اتومات در این دور از فروش ۲۵۲ میلیون تومان قیمت خورده و برای خرید این ماشین در کنار ۱۲۶ میلیون تومان پیش پرداخت، در اقساط یک ساله ۱۱.۸، دو ساله ۶.۶، سه ساله ۴.۸، چهار ساله ۴ و پنج ساله ۳.۵ میلیون تومان از مشتری دریافت می‌شود.

X22 فول دنده نیز آخرین خودرو ارائه شده در فروش فوری محصولات چری مدیران خودرو است. این ماشین نیز ۲۲۴ میلیون تومان قیمت دارد که ۱۲۱ میلیون تومان آن پیش پرداخت و مابقی در اقساط یک تا پنج ساله به ترتیب در هر ماه ۱۰.۵، ۵.۸، ۴.۳، ۳.۶ و ۳.۱ میلیون تومان دریافت می‌شود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟